Tóth Barna (2024) A Bellozzo fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Tóth_Barna_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (679kB) |
![]() |
PDF
Toth_Barna_BA_KM_magyar_biralati_lap_BELSO_Bekesi_Gabor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (208kB) |
![]() |
PDF
Toth_Barna_BA_KM_magyar_biralati_lap_KULSO_Sarosi_Ferenc.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (226kB) |
Absztrakt (kivonat)
A mai versenyorientált piaci környezetben az éttermek számára elengedhetetlen, hogy pontosan megértsék és reagáljanak a fogyasztók igényeire és preferenciáira. A Bellozzo franchise egyre nagyobb népszerűségnek örvend Magyarországon, ami kiváló lehetőséget kínál a fogyasztói trendek és marketing stratégiák mélyreható elemzésére. A dolgozat célja, hogy átfogó képet nyújtson a Bellozzo fogyasztóinak viselkedéséről és ez alapján javaslatokat tegyen a marketing és kommunikációs stratégiák továbbfejlesztésére. A témaválasztásom több szempontból is indokolt. Egyrészt szakmai érdeklődésem a marketing terültén belül a fogyasztói magatartás és a márkakommunikáció felé irányul. A Bellozzo, mint dinamikusan növekvő franchise, ideális alany a fogyasztói trendek elemzésére és a hatékony marketing eszközök feltérképezésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói trendek, Hűségprogramok, jövőkép, marketingkommunikáció, márkaépítés, pozícionálás |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:23 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:23 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |