Solymossy Anna (2024) Az etikus marketinggyakorlatok és hatásuk a fogyasztókra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Solymossy Anna_NL79XE_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (573kB) |
![]() |
PDF
Solymossy Anna_NL79XE_Kérdőív.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (236kB) |
![]() |
PDF
Sólymossy Anna_ BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (208kB) |
![]() |
PDF
Solymossy Anna értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (200kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat az etikus marketinggyakorlatok fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásait vizsgálja, kiemelve a transzparencia, a fenntarthatóság és a hitelesség szerepét.A kutatás kérdőíves módszerrel elemzi, hogyan befolyásolják ezek a gyakorlatok a fogyasztói bizalmat és lojalitást, valamint miként hatnak a vásárlói döntésekre.Az eredmények rámutatnak, hogy az etikus marketing erősíti a márkák iránti elköteleződést, míg az etikátlan gyakorlatok elrettentik a tudatos fogyasztókat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | etika, fogyasztó(k), marketing, marketingelmélet, vállalati etika |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:22 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:22 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |