Az etikus marketinggyakorlatok és hatásuk a fogyasztókra

Solymossy Anna (2024) Az etikus marketinggyakorlatok és hatásuk a fogyasztókra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Solymossy Anna_NL79XE_Szakdolgozat.pdf] PDF
Solymossy Anna_NL79XE_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (573kB)
[thumbnail of Solymossy Anna_NL79XE_Kérdőív.pdf] PDF
Solymossy Anna_NL79XE_Kérdőív.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (236kB)
[thumbnail of Sólymossy Anna_ BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Sólymossy Anna_ BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (208kB)
[thumbnail of Solymossy Anna értékelés.pdf] PDF
Solymossy Anna értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (200kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat az etikus marketinggyakorlatok fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásait vizsgálja, kiemelve a transzparencia, a fenntarthatóság és a hitelesség szerepét.A kutatás kérdőíves módszerrel elemzi, hogyan befolyásolják ezek a gyakorlatok a fogyasztói bizalmat és lojalitást, valamint miként hatnak a vásárlói döntésekre.Az eredmények rámutatnak, hogy az etikus marketing erősíti a márkák iránti elköteleződést, míg az etikátlan gyakorlatok elrettentik a tudatos fogyasztókat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: etika, fogyasztó(k), marketing, marketingelmélet, vállalati etika
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:22
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet