Influencerek és vloggerek tevékenységének és hatásának elemzése a turisztikai marketingkommunikációban

Izmán Dorottya (2024) Influencerek és vloggerek tevékenységének és hatásának elemzése a turisztikai marketingkommunikációban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Izmán_Dorottya_szakdolgozat.pdf] PDF
Izmán_Dorottya_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Izmán Dorottya Szakdolgozat-bírálat.pdf] PDF
Izmán Dorottya Szakdolgozat-bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat_Izmán_D_értékelés_SzőkeA.pdf] PDF
Szakdolgozat_Izmán_D_értékelés_SzőkeA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (195kB)

Absztrakt (kivonat)

A turizmus avilág egyik leggyorsabban fejlődő gazdasági szektora, amihez nagyban hozzájárult napjaink információs társadalma. Az internet az utóbbi években a legjelentősebb tömegkommunikációs eszközzé nőtte ki magát és ennek hatására a fogyasztói igények is nagy változáson estek át.A világhálón egyre nagyobb népszerűségnek örvendő közösségi oldalak, illetve az itt megjelenő tartalomgyártók befolyása rendre csak nő és napról napra több emberhez jutnak el. Szakdolgozatom témaválasztásának hátterében pontosan ez a változás és annak lehetőségei állnak, kutatásom célja a témában való elmélyülés és az abban rejlő potenciál feltárása.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, influencer, közösségi média, turizmus, utazási döntések
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:22
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet