Izmán Dorottya (2024) Influencerek és vloggerek tevékenységének és hatásának elemzése a turisztikai marketingkommunikációban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Izmán_Dorottya_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Izmán Dorottya Szakdolgozat-bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat_Izmán_D_értékelés_SzőkeA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (195kB) |
Absztrakt (kivonat)
A turizmus avilág egyik leggyorsabban fejlődő gazdasági szektora, amihez nagyban hozzájárult napjaink információs társadalma. Az internet az utóbbi években a legjelentősebb tömegkommunikációs eszközzé nőtte ki magát és ennek hatására a fogyasztói igények is nagy változáson estek át.A világhálón egyre nagyobb népszerűségnek örvendő közösségi oldalak, illetve az itt megjelenő tartalomgyártók befolyása rendre csak nő és napról napra több emberhez jutnak el. Szakdolgozatom témaválasztásának hátterében pontosan ez a változás és annak lehetőségei állnak, kutatásom célja a témában való elmélyülés és az abban rejlő potenciál feltárása.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, influencer, közösségi média, turizmus, utazási döntések |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:22 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:22 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |