Customer Relationship Management (CRM) system for Non-governmental Organizations in Georgia

Ezugbaia Dea (2024) Customer Relationship Management (CRM) system for Non-governmental Organizations in Georgia. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of CRM system for non-govermental organisations in Georgia Thesis.pdf] PDF
CRM system for non-govermental organisations in Georgia Thesis.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (555kB)
[thumbnail of BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ_Dea Ezugbaia.pdf] PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ_Dea Ezugbaia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (136kB)
[thumbnail of Ezugbaia Dea BA KM _ BELSŐ.pdf] PDF
Ezugbaia Dea BA KM _ BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (140kB)

Absztrakt (kivonat)

Technological innovations have been actively introduced in various fields, which gives companies the opportunity to gain a competitive advantage. One of them is Customer management system (CRM)CRM gives the opportunity to collect and analyze data and establish a long-term relationship with the customers, which in itself implies an increase in the number of loyal customers.It is crucial for Non-governmental organizations (NGOs) to integrate CRM systems into their operations to facilitate improved resource management, streamlined communication, and enhanced engagement with stakeholders, donors, customers, employees, and volunteers.The primary goal of this research is to develop recommendations for a user-friendly and cost-effective CRM system to meet the specific requirements of non-governmental organizations in Georgia

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: advanced data object, analysis, CRM, management, NGO
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:22
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet