Hugyi Enikő (2024) A harmadik országokat támogató magyar nonprofit szervezetek marketingstratégiái. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_Hugyi Enikő.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_HugyiEnikő_SarkadiKatalin.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (210kB) |
![]() |
PDF
külső_bírálat_Hugyi_Enikő.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (194kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom során azt kutattam, hogy a magyar nonprofit szervezetek, akik főképpen humanitárius tevékenységeket folytatnak a harmadik országok támogatásával, milyen marketingstartégiával és eszközökkel képesek a legnagyobb hatékonyságot elérni.Milyen eszközök használatával tudják a legtöbb adományozót és önkéntest bevonzani a tevékenységükbe.A primer kutatásomat kétfelé bontottam. Az egyik része három strukturált interjú készítése volt hazai nonprofit szervezetekkel, a másik pedig egy kvantitatív kutatás kérdőív kitöltetéssel. Azokat kérdeztem akik adományoztak és önkénteskedtek valaha, de kitértem azokra is, akik még soha nem tették ezen tevékenységeket, mert a válaszaik alapján meg tudtam állapítani, hogy milyen módokon lehetne őket is bevonni az adományozásba.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, Afrika, civil szervezetek, harmadik világ, nonbusiness marketing |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:22 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:22 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |