Lajer Nikolett (2024) A tudatos dél-koreai országimázs felépítése a K-popkultúra felvirágzásán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Lajer Nikolett - A tudatos dél-koreai országimázs felépítése a K-popkultúra felvirágzásán keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc LN.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (169kB) |
![]() |
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Lajer Nikolett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (203kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban Dél-Korea tudatos országimázsának felépítését vizsgáltam a K-popkultúra felvirágzásán keresztül. A téma megértéséhez először egy hosszabb szakirodalmi elemzést készítettem, mellyel bemutattam a hátterét és történetét a Hallyu-nak és tudatos kialakulásának. Kutatásom alatt arra kerestem a választ, hogy befolyásolja-e az emberek utazási céljait, ha egy ismert emberrel reklámozzák az adott desztinációt. Ebben az esetben a Szöulról készült imázsfilmet vizsgáltam meg, melyben a BTS nevű koreai banda is együttműködött. Arra akartam választ kapni, hogy a BTS nélkül is érdekelné-e az embereket Dél-Korea kultúrája, maga az ország, az emberek, vagy a K-popkultúra befolyása érződik az odautazás iránti igényben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | BTS, Dél-Korea, keleti kultúra, országimázs, turizmus |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:22 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:22 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |