Márkaépítés a BYD példáján

Szilasi Szonja Kata (2024) Márkaépítés a BYD példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of __Szilasi Szonja Kata_ZN2CN7_Szakdolgozat_2024_.pdf] PDF
__Szilasi Szonja Kata_ZN2CN7_Szakdolgozat_2024_.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. Szeptember 26..

Download (5MB)
[thumbnail of CamScanner 2024-12-03 10.24 (1).pdf] PDF
CamScanner 2024-12-03 10.24 (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (511kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Szilasi Szonja.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Szilasi Szonja.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (220kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Szilasi Szonja Kata.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Szilasi Szonja Kata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (205kB)

Absztrakt (kivonat)

A BYD Kínában már elismert márkának számít és jelentős piaci részesedéssel rendelkezik az elektromos autók piacán. 2023-ban jelent meg Magyarországon, ahol először buszok gyártásával mutatta meg magát. Azóta számos autójuk elérhető az országban, azonban ismertségük még nem érte el azt a szint et, amelyet más nyugati autógyártók, mint például a Tesla. illetve az olyan személyek véleménye, akik ismerik a márkát még nem teljesen pozitív. Ez betudható a márka származási országának. Számos fogyasztó még mindig azt a sztereotípiát köti a kínai termékekhez, hogy alacsony minőségűek és olcsóak, hamisítványokat készítenek. A BYD márkaépítésének számos kihívással kell szembe néznie. Ezen kihívások miatt is szeretném megismerni jobban a márkát, hogy megtudjam ezek ellenére hogyan tudják elérni a pozitív asszociációt a márkával. A márka stratégiái tanulsággá válhatnak hasonló tulajdonságokkal rendelkező márkáknak. Ezen márkát 2024-ben ismertem meg, amikor csatlakoztam az AutoWallis Distributionhoz. A márkát jelenleg három kereskedés forgalmazza, a Duna Autó, Wallis motor és a Schiller Autó Család Zrt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: autó, autóipar, márka, márkaépítés, márkanév
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:22
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet