A tiszadobi Andrássy-kastély marketingstratégiája, a modern marketing eszközök és a mesterséges intelligencia alapú technológia alkalmazásával, a kastély turizmusának fejlesztése céljából

Gazdag Regina (2024) A tiszadobi Andrássy-kastély marketingstratégiája, a modern marketing eszközök és a mesterséges intelligencia alapú technológia alkalmazásával, a kastély turizmusának fejlesztése céljából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_OGJNQ9_Gazdag_Regina_2024 (1).pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_OGJNQ9_Gazdag_Regina_2024 (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Gazdag Regina_turizmus_levelező_opponensi vélemény_Jusztin Márta.pdf] PDF
Gazdag Regina_turizmus_levelező_opponensi vélemény_Jusztin Márta.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (144kB)
[thumbnail of GazdagRegina_2025jan_TiszadobAI.pdf] PDF
GazdagRegina_2025jan_TiszadobAI.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (151kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat célja egy hatékony marketingstratégia kidolgozása volt a Tiszadob Andrássy-kastély számára, amely figyelembe veszi a modern technológiai eszközök és a közösségi média adta lehetőségeket. A kutatás során a kastély jelenlegi marketingtevékenységének elemzése mellett terepbejárás, interjúk és online felületek vizsgálata is történt. Az eredmények rámutattak, hogy a hagyományos marketing eszközök önmagukban már nem elegendőek a fiatalabb generációk eléréséhez és a látogatószám növeléséhez. A dolgozat különös hangsúlyt fektetett a mesterséges intelligencia alkalmazásának lehetőségeire, mint például az automatizált hirdetésekre és célzott kampányokra. Ezen felül konkrét javaslatokat is megfogalmaztam, többek között egy modern weboldal kialakítására, tematikus események szervezésére, valamint a virtuális és kiterjesztett valóság technológiáinak bevezetésére. A közösségi média platformokon, különösen az Instagramon és TikTokon történő aktív jelenlét elengedhetetlen a kastély népszerűsítéséhez. Az általam kidolgozott stratégia a helyi lakosokat, családokat, csoportokat és távoli látogatókat is figyelembe veszi, egyedi csomagajánlatokkal és személyre szabott élményekkel. Az új marketingmegközelítés célja a kastély ismertségének növelése, látogatói élmények gazdagítása és a helyi turizmus fellendítése, miközben megőrzi a történelmi örökség értékeit. Ezáltal a Tiszadob Andrássy-kastély hosszú távon is fenntartható és sikeres turisztikai attrakcióvá válhat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kastélyok, marketing terv, marketingstratégiák, online marketing, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:22
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet