Ügyfélközpontú stratégiák és CRM rendszerek alkalmazása a Tracon Budapest Kft. versenyképességének növelésére

Nagy Bernadett Krisztina (2024) Ügyfélközpontú stratégiák és CRM rendszerek alkalmazása a Tracon Budapest Kft. versenyképességének növelésére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Ügyfélközpontú  stratégiák és  CRM rendszerek alkalmazása a Tracon Budapest Kft. versenyképességének növelésére_KJNGKD.pdf] PDF
Ügyfélközpontú stratégiák és CRM rendszerek alkalmazása a Tracon Budapest Kft. versenyképességének növelésére_KJNGKD.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Nagy_Bernadett_Krisztina_BA_KM_magyar_biralati_lap_BELSO_Bekesi_Gabor.pdf] PDF
Nagy_Bernadett_Krisztina_BA_KM_magyar_biralati_lap_BELSO_Bekesi_Gabor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (212kB)
[thumbnail of Nagy_Bernadett_Krisztina_BA_KM_magyar_biralati_lap_KULSO_Sarosi_Ferenc.pdf] PDF
Nagy_Bernadett_Krisztina_BA_KM_magyar_biralati_lap_KULSO_Sarosi_Ferenc.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (230kB)

Absztrakt (kivonat)

A globalizáció és a technológiai fejlődés az ügyfélkapcsolatok kezelésében alapvető változásokat eredményezett. A vállalatok számára a folyamatosan változó piaci környezet és az ügyfelek növekvő elvárásaihoz való alkalmazkodás kiemelt jelentőséggel bír. Szakdolgozatom a Tracon Budapest Kft. ügyfélkapcsolati stratégiáját és kommunikációs gyakorlatát elemzi, különös tekintettel a Customer Relationship Management (CRM) rendszer bevezetésének lehetőségeire. A dolgozat célja a jelenlegi ügyfélkezelési folyamatok hatékonyságának vizsgálata, valamint annak értékelése, hogy a CRM rendszer hogyan járulhat hozzá az ügyfélelégedettség növeléséhez és a vállalat versenyképességének fokozásához. Primer kutatásom során mélyinterjúkat készítettem a vállalat marketing-, értékesítési- és IT-vezetőivel, hogy feltárjam a CRM rendszer bevezetésének potenciális előnyeit és kihívásait. Az eredmények alapján a CRM rendszer bevezetése hozzájárulhat az ügyféladatok hatékonyabb kezeléséhez, a személyre szabott kommunikációhoz, valamint az értékesítési folyamatok automatizálásához. Ugyanakkor a technológiai kihívások, a vállalati kultúra átalakításának szükségessége és az alkalmazottak betanítása nehézségeket jelenthetnek a bevezetés során.A dolgozat javaslatokat fogalmaz meg a CRM integráció sikeres megvalósítására, hangsúlyozva az ügyfélközpontú szemléletmód és a digitális megoldások összehangolásának jelentőségét a fenntartható növekedés érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, értékesítési rendszer, kommunikációs stratégia, Tracon, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:22
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet