Borbély Luca (2024) Evaluation of Boeing's 2024 Crisis Communication Strategies. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Borbély_Luca_thesis.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Borbély Luca BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (296kB) |
![]() |
PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Borbely_Luca.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (185kB) |
Absztrakt (kivonat)
This paper analyzes Boeing's crisis communication strategies during the company's 2024 crisis. Based on various sources in the field of crisis management and communication, such as Coombs' Handbook of Crisis Communication, it analyzes content such as the company's messages, communication channels (both online and offline), timing etc., evaluates their use and effectiveness in restoring the company's reputation and earning back stakeholder trust, while also giving recommendations and making projections for the future.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | communication, crisis, crisis communication, crisis management, public relations |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:22 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:22 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |