Evaluation of Boeing's 2024 Crisis Communication Strategies

Borbély Luca (2024) Evaluation of Boeing's 2024 Crisis Communication Strategies. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Borbély_Luca_thesis.pdf] PDF
Borbély_Luca_thesis.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Borbély Luca BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ.pdf] PDF
Borbély Luca BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (296kB)
[thumbnail of BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Borbely_Luca.pdf] PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Borbely_Luca.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (185kB)

Absztrakt (kivonat)

This paper analyzes Boeing's crisis communication strategies during the company's 2024 crisis. Based on various sources in the field of crisis management and communication, such as Coombs' Handbook of Crisis Communication, it analyzes content such as the company's messages, communication channels (both online and offline), timing etc., evaluates their use and effectiveness in restoring the company's reputation and earning back stakeholder trust, while also giving recommendations and making projections for the future.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: communication, crisis, crisis communication, crisis management, public relations
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:22
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet