Jaros Janka Nikolett (2024) Belső és külső kommunikáció elemzése egy multinacionális vállalat életében (Robert Bosch Elektronika Kft.). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Belső és külső kommunikáció elemzése egy multinacionális vállalat életében (Robert Bosch Elektronika Kft.).pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Szeptember 26.. Download (1MB) |
![]() |
PDF
titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (534kB) |
![]() |
PDF
Jaros Janka_k.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (240kB) |
![]() |
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Jaros_Janka_Nikolett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (209kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom célja, hogy a Robert Bosch Kft.-t példaként véve, mélyrehatóan vizsgáljam egy modern vállalat belső és külső kommunikációs folyamatait. Különös figyelmet szentelek annak, hogy a digitalizáció és a folyamatosan változó üzleti környezet hogyan alakítja a vállalati struktúrát. A vállalati információáramlásba bele tartozik, mind a belsős, mind a külsős folyamatok, csatornák is. Ezáltal a külső kommunikáció nem valósítható meg a megfelelő belső kommunikáció nélkül.A dolgozat elméleti keretet ad a témához, áttekintve a vállalati kommunikáció szakirodalmi oldalát, a digitalizáció hatásait a szervezetre, valamint a Mesterséges Intelligencia szerepét a kommunikációban. A Mesterséges Intelligencia teljes mértékben átalakítja ezeket az információ áramlás folyamatokat. A gyakorlati részben a Robert Bosch Elektronika Kft. esetét elemzem, kiemelve a vállalat kommunikációs stratégiájának erősségeit és gyengeségeit egy SWOT elemzés során. A dolgozatom célja, hogy bemutassam a hatékony kommunikáció mennyire fontos eleme, hogy a cég megfelelően tudjon külső kommunikációt is folytatni és hogy sikeres legyen a vállalat. Továbbá dolgozatomban részletesen bemutatom a vállalat kultúráját is, ami meghatározza a belső kommunikáció fontosságát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | céginformáció(k), kommunikáció, kommunikációs csatornák, mesterséges intelligencia, vállalat |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:22 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:22 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |