Belső és külső kommunikáció elemzése egy multinacionális vállalat életében (Robert Bosch Elektronika Kft.)

Jaros Janka Nikolett (2024) Belső és külső kommunikáció elemzése egy multinacionális vállalat életében (Robert Bosch Elektronika Kft.). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Belső és külső kommunikáció elemzése egy multinacionális vállalat életében (Robert Bosch Elektronika Kft.).pdf] PDF
Belső és külső kommunikáció elemzése egy multinacionális vállalat életében (Robert Bosch Elektronika Kft.).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Szeptember 26..

Download (1MB)
[thumbnail of titkosítási kérelem.pdf] PDF
titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (534kB)
[thumbnail of Jaros Janka_k.pdf] PDF
Jaros Janka_k.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (240kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Jaros_Janka_Nikolett.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Jaros_Janka_Nikolett.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (209kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom célja, hogy a Robert Bosch Kft.-t példaként véve, mélyrehatóan vizsgáljam egy modern vállalat belső és külső kommunikációs folyamatait. Különös figyelmet szentelek annak, hogy a digitalizáció és a folyamatosan változó üzleti környezet hogyan alakítja a vállalati struktúrát. A vállalati információáramlásba bele tartozik, mind a belsős, mind a külsős folyamatok, csatornák is. Ezáltal a külső kommunikáció nem valósítható meg a megfelelő belső kommunikáció nélkül.A dolgozat elméleti keretet ad a témához, áttekintve a vállalati kommunikáció szakirodalmi oldalát, a digitalizáció hatásait a szervezetre, valamint a Mesterséges Intelligencia szerepét a kommunikációban. A Mesterséges Intelligencia teljes mértékben átalakítja ezeket az információ áramlás folyamatokat. A gyakorlati részben a Robert Bosch Elektronika Kft. esetét elemzem, kiemelve a vállalat kommunikációs stratégiájának erősségeit és gyengeségeit egy SWOT elemzés során. A dolgozatom célja, hogy bemutassam a hatékony kommunikáció mennyire fontos eleme, hogy a cég megfelelően tudjon külső kommunikációt is folytatni és hogy sikeres legyen a vállalat. Továbbá dolgozatomban részletesen bemutatom a vállalat kultúráját is, ami meghatározza a belső kommunikáció fontosságát.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: céginformáció(k), kommunikáció, kommunikációs csatornák, mesterséges intelligencia, vállalat
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:22
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet