Sági Adél (2024) A szállodai vendégélmény és szolgáltatásminőség a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
SÁGI-ADÉL-SZAKDOLGOZAT-BGE-TV-2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
SÁGI-ADÉL-SZAKDOLGOZAT-MELLÉKLET.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (145kB) |
![]() |
PDF
JDK_Szakdolgozat értékelő Bsc_Sági Adél.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (146kB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat értékelő_Sági Adél.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (145kB) |
Absztrakt (kivonat)
A következőkben elsősorban az élményt, mint fogalmat szeretném definiálni, ezután a szállodai térben elhelyezni. Többek között pár elemzési módszert is ismertetek, mellyel másképpen láthatjuk saját szállodánkat és igényekhez szabva fejleszthetjük, javíthatjuk szolgáltatásainkat. Megközelítésemben a szállásadó és a vendég szemszögéből is megvizsgálom a szállodai élményt, bevonva a szolgáltatásokat és tapasztalásokat. Arra keresem a választ, hogy mi befolyásolhatja a vendégélményt és mit tehetnek azok, akik a szakmában dolgoznak, hogy ez pozitív maradhasson. A cég hitvallása hatással van erre vagy vajon ez személyes elhivatása a munkavállalóknak? Célom az, hogy feltárjam a vendégélmény mivoltját, valamint a saját szemszögemből közelítsem meg, hogy milyen tényezőkből tevődik össze és mit tehetünk ennek javítása, fejlesztése érdekében. Kutatásomat pedig a Hilton Hotel Budapest vezetőivel készített interjúkkal szeretném teljessé tenni, melyben fény derül arra, hogy hogyan lehet megtartani egy elégedett vendéget, hogyan motiváljuk a dolgozókat, hogyan tartják be a brand standard előírásokat vagy melyik részlegnek milyen szerepe van a teljes vendégélmény kialakulásában.A dolgozatom legvégén az előzetes szakirodalmi kutatásom, valamint az interjúk összesített eredményeit összevetve reflektálok a témában felmerült kérdéseimre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Hilton, motiváció, szálloda, szolgáltatásminőség, vendégélmény |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:21 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:21 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |