A szállodai vendégélmény és szolgáltatásminőség a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül

Sági Adél (2024) A szállodai vendégélmény és szolgáltatásminőség a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SÁGI-ADÉL-SZAKDOLGOZAT-BGE-TV-2024.pdf] PDF
SÁGI-ADÉL-SZAKDOLGOZAT-BGE-TV-2024.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of SÁGI-ADÉL-SZAKDOLGOZAT-MELLÉKLET.pdf] PDF
SÁGI-ADÉL-SZAKDOLGOZAT-MELLÉKLET.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (145kB)
[thumbnail of JDK_Szakdolgozat értékelő Bsc_Sági Adél.pdf] PDF
JDK_Szakdolgozat értékelő Bsc_Sági Adél.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (146kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő_Sági Adél.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő_Sági Adél.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (145kB)

Absztrakt (kivonat)

A következőkben elsősorban az élményt, mint fogalmat szeretném definiálni, ezután a szállodai térben elhelyezni. Többek között pár elemzési módszert is ismertetek, mellyel másképpen láthatjuk saját szállodánkat és igényekhez szabva fejleszthetjük, javíthatjuk szolgáltatásainkat. Megközelítésemben a szállásadó és a vendég szemszögéből is megvizsgálom a szállodai élményt, bevonva a szolgáltatásokat és tapasztalásokat. Arra keresem a választ, hogy mi befolyásolhatja a vendégélményt és mit tehetnek azok, akik a szakmában dolgoznak, hogy ez pozitív maradhasson. A cég hitvallása hatással van erre vagy vajon ez személyes elhivatása a munkavállalóknak? Célom az, hogy feltárjam a vendégélmény mivoltját, valamint a saját szemszögemből közelítsem meg, hogy milyen tényezőkből tevődik össze és mit tehetünk ennek javítása, fejlesztése érdekében. Kutatásomat pedig a Hilton Hotel Budapest vezetőivel készített interjúkkal szeretném teljessé tenni, melyben fény derül arra, hogy hogyan lehet megtartani egy elégedett vendéget, hogyan motiváljuk a dolgozókat, hogyan tartják be a brand standard előírásokat vagy melyik részlegnek milyen szerepe van a teljes vendégélmény kialakulásában.A dolgozatom legvégén az előzetes szakirodalmi kutatásom, valamint az interjúk összesített eredményeit összevetve reflektálok a témában felmerült kérdéseimre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Hilton, motiváció, szálloda, szolgáltatásminőség, vendégélmény
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:21
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet