Simon Alexandra Dóra (2024) Customer relationship communication process and process change due to the behavior change of the customer in the premium and luxury car industry. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Simon Alexandra_Thesis.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (703kB) |
![]() |
PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ Simon Alexandra Dóra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (242kB) |
![]() |
PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ DR - Simon Alexandra Dóra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (248kB) |
Absztrakt (kivonat)
My thesis main topic are the customer and the customer processes in the premium and luxury car industry. My research goal is to find out in the premium and luxury car sector how customers are treated, what are the processes that these car salons are making to keep the clients satisfied, so the target group where people who are working in this segment. To reach my goal I made interviews with car salon leaders and sales managers and used articles about the customers and techniques in the premium and luxury car industry. I will compare the collected information and make out of it a conclusion what are common and what are different in this segment the car industry.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | customer behavior, customer process, customer relationship, customer service, customer types, luxury and premium car industry |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:21 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:21 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |