Gál András (2024) Digitalizáció szerepe a kereskedelemben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Gál-András-FFKYKC-Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Gál András opponensi bírálata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (492kB) |
![]() |
PDF
GA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (207kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom a digitalizáció és az innovatív technológiák szerepét vizsgálja a kiskereskedelmi szektorban, különös tekintettel a multichannel és omnichannel értékesítési stratégiákra, valamint a mesterséges intelligencia alkalmazására. A kutatás feltárja az új eszközök integrálásának lehetőségeit, az etikai kihívásokat, és a fogyasztói elvárásokat kérdőíves felméréssel. Eredményei gyakorlati ajánlásokat nyújtanak a hatékonyság növelésére és a vásárlói élmény javítására a versenyképesség érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | automatizáció - automatizálás, digitalizáció, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, multichannel, omnichannel, online marketing |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:21 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:21 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |