Digitalizáció szerepe a kereskedelemben

Gál András (2024) Digitalizáció szerepe a kereskedelemben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Gál-András-FFKYKC-Szakdolgozat.pdf] PDF
Gál-András-FFKYKC-Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Gál András opponensi bírálata.pdf] PDF
Gál András opponensi bírálata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (492kB)
[thumbnail of GA.pdf] PDF
GA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (207kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom a digitalizáció és az innovatív technológiák szerepét vizsgálja a kiskereskedelmi szektorban, különös tekintettel a multichannel és omnichannel értékesítési stratégiákra, valamint a mesterséges intelligencia alkalmazására. A kutatás feltárja az új eszközök integrálásának lehetőségeit, az etikai kihívásokat, és a fogyasztói elvárásokat kérdőíves felméréssel. Eredményei gyakorlati ajánlásokat nyújtanak a hatékonyság növelésére és a vásárlói élmény javítására a versenyképesség érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: automatizáció - automatizálás, digitalizáció, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, multichannel, omnichannel, online marketing
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:21
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet