A szállodai emeleti felszolgálás hatása a vendégélményre és a szálloda teljesítményére: egy átfogó elemzés

Schettrer Gergő (2024) A szállodai emeleti felszolgálás hatása a vendégélményre és a szálloda teljesítményére: egy átfogó elemzés. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of ICL2ND Schettrer Gergő A szállodai emeleti felszolgálás hatása a vendégélményre és a szálloda teljesítményére egy átfogó elemzés.pdf] PDF
ICL2ND Schettrer Gergő A szállodai emeleti felszolgálás hatása a vendégélményre és a szálloda teljesítményére egy átfogó elemzés.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Schettrer Gergő ICL2ND.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Schettrer Gergő ICL2ND.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (3MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Bsc_2406 (8) Schetter Gergő.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc_2406 (8) Schetter Gergő.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (144kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakmai tapasztalataim inspirálták ennek a dolgozatnak a megírását, melynek célja, hogy átfogó képet adjon a szobaszerviz jelenlegi gyakorlatáról, jövőbeli fejlődési lehetőségeiről, és felvázolja, hogyan lehetne javítani a szobaszerviz működését a vendégelégedettség és a szállodai versenyképesség növelése érdekében. Az alábbi kérdésekre keresem a választ: 1. Milyen gyakran veszik igénybe a vendégek a szállodai szobaszervizt, és milyen tényezők befolyásolják ezt a döntést 2. Milyen étel- és italválasztékokat preferálnak a vendégek a szobaszerviz során, és milyen újítások vagy kiegészítő szolgáltatások növelhetik az elégedettséget? 3. Hogyan értékelik a vendégek a szobaszerviz minőségét és hatékonyságát? 4. Milyen technológiai megoldások segíthetnek javítani a szobaszerviz folyamatának hatékonyságát és a vendégélményt? 5. Milyen problémák és kihívások merülnek fel a szállodai szobaszerviz során? 6. Hogyan lehet optimalizálni a szobaszerviz folyamatát és szolgáltatásait annak érdekében, hogy növeljék a vendégelégedettséget és a szálloda versenyképességét?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: covid, emeleti felszolgálás, felszolgálás, szálloda, szobai étkezés, vendégélmény
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:21
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet