Szijártó Ágnes (2024) Marketingkommunikáció HR szolgáltatói szemszögből: A WHC Kft példája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Marketingkommunikacio HR szolgaltatoi szemszogbol_Szakdolgozat_Szijarto Agnes_AIK1HD_vegleges_1125.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Szijártó Ágnes BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (206kB) |
![]() |
PDF
Szijártó Ágnes_külső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (196kB) |
Absztrakt (kivonat)
A választott témám egy vállalat marketingkommunikációjának bemutatása, az eddig egyetemen tanultak és a vállalatnál megismert ismeretek alapján. Azért választottam ezt a témát, mert gazdasági területen a marketing szakma érdekel a leginkább. Iskola mellett marketing gyakornoki munkát vállalok, hogy gyakorlati tapasztalatokat is szerezhessek az egyetemi tudás mellett. A szakdolgozat esélyt nyújt arra, hogy az alább felsorolt témákat megismerhessem és összeszedhessem egy anyaggá, amivel magamat is többre taníthatom. A WHC a magyarországi piacán a 7. legismertebb márka, illetve milliárdos magyar vállalat, így elkerülhetetlen, hogy marketing tevékenységet végezzen, ami egy folyamatos feladat. A WHC Kft. egy hazai, emberi erőforrásokkal foglalkozó vállalat. Munkaerő kölcsönző, -közvetítő, -bérszámfejtő, -diák, -nyugdíjas, -és kismama szövetkezettel foglalkozik. Ezen szolgáltatói vállalat szemszögéből szeretnék bővebben írni marketingkommunikáció témájában. Az következő témaköröket vizsgálnám a dolgozatom során. A szakirodalmi fejezetben írnék a marketing és marketingkommunikáció értelmezéséről, marketing stratégiai szerepéről, a vállalat elsődleges kommunikációs jellegéről, mint identitás, márkakommunikáció és arculat, marketingkommunikációs eszközök és csatornák bemutatásáról és a szolgáltatás jelentéséről, ár jelentőségéről. A vállalati elemzés fejezetben bemutatnám a vállalatot, piaci és marketing szempontok szerint elemezném (PORTER, SWOT, BCG – szolgáltatásai, Versenytársak, Célközönségek, 7P), a márkát, arculatát és üzenetét, alkalmazott marketingkommunikációs eszközeit és csatornáit. Utolsó fejezetben a saját készítésű Google – űrlap eredményeit írnám le és elemezném azokat, ami arról szólna, hogy a fogyasztókban milyen kép él a vállalatról, márkáról, miképp érzékelik a vállalat marketingkommunikációját. A végén ebből levont következtetéseket és javaslatokat tennék.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, kommunikáció, kommunikációs csatornák, kommunikációs eszközök, marketing, marketingkommunikáció, WHC |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:21 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:21 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |