Marketingkommunikáció HR szolgáltatói szemszögből: A WHC Kft példája

Szijártó Ágnes (2024) Marketingkommunikáció HR szolgáltatói szemszögből: A WHC Kft példája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Marketingkommunikacio HR szolgaltatoi szemszogbol_Szakdolgozat_Szijarto Agnes_AIK1HD_vegleges_1125.pdf] PDF
Marketingkommunikacio HR szolgaltatoi szemszogbol_Szakdolgozat_Szijarto Agnes_AIK1HD_vegleges_1125.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Szijártó Ágnes BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Szijártó Ágnes BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (206kB)
[thumbnail of Szijártó Ágnes_külső.pdf] PDF
Szijártó Ágnes_külső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (196kB)

Absztrakt (kivonat)

A választott témám egy vállalat marketingkommunikációjának bemutatása, az eddig egyetemen tanultak és a vállalatnál megismert ismeretek alapján. Azért választottam ezt a témát, mert gazdasági területen a marketing szakma érdekel a leginkább. Iskola mellett marketing gyakornoki munkát vállalok, hogy gyakorlati tapasztalatokat is szerezhessek az egyetemi tudás mellett. A szakdolgozat esélyt nyújt arra, hogy az alább felsorolt témákat megismerhessem és összeszedhessem egy anyaggá, amivel magamat is többre taníthatom. A WHC a magyarországi piacán a 7. legismertebb márka, illetve milliárdos magyar vállalat, így elkerülhetetlen, hogy marketing tevékenységet végezzen, ami egy folyamatos feladat. A WHC Kft. egy hazai, emberi erőforrásokkal foglalkozó vállalat. Munkaerő kölcsönző, -közvetítő, -bérszámfejtő, -diák, -nyugdíjas, -és kismama szövetkezettel foglalkozik. Ezen szolgáltatói vállalat szemszögéből szeretnék bővebben írni marketingkommunikáció témájában. Az következő témaköröket vizsgálnám a dolgozatom során. A szakirodalmi fejezetben írnék a marketing és marketingkommunikáció értelmezéséről, marketing stratégiai szerepéről, a vállalat elsődleges kommunikációs jellegéről, mint identitás, márkakommunikáció és arculat, marketingkommunikációs eszközök és csatornák bemutatásáról és a szolgáltatás jelentéséről, ár jelentőségéről. A vállalati elemzés fejezetben bemutatnám a vállalatot, piaci és marketing szempontok szerint elemezném (PORTER, SWOT, BCG – szolgáltatásai, Versenytársak, Célközönségek, 7P), a márkát, arculatát és üzenetét, alkalmazott marketingkommunikációs eszközeit és csatornáit. Utolsó fejezetben a saját készítésű Google – űrlap eredményeit írnám le és elemezném azokat, ami arról szólna, hogy a fogyasztókban milyen kép él a vállalatról, márkáról, miképp érzékelik a vállalat marketingkommunikációját. A végén ebből levont következtetéseket és javaslatokat tennék.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, kommunikáció, kommunikációs csatornák, kommunikációs eszközök, marketing, marketingkommunikáció, WHC
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:21
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet