Molnár Kata (2024) A turizmusmarketing jelentősége és megoldásai az Egyesült Államokban, kiemelten Floridában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
SZAKDOLGOZAT_Molnár Kata_DP4N67.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat értékelő_Molnár Kata_opponens_TTZS Bsc.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (360kB) |
![]() |
PDF
Molnár Kata_konzulensi bírálata_Sipos Erika.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (144kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban az Egyesült Államok turizmusmarketingjét szeretném bemutatni, kiemelten Florida államra összpontosítva. Dolgozatomban ki szeretnék térni egyes nagyvárosok egyedi marketing stratégiájára, hiszen Florida az Egyesült Államok egyik leglátogatottabb desztinációja. Ki szeretném deríteni, hogy milyen marketingkommunikációval csábítják ide a turistákat és ehhez milyen eszközöket és platformokat használnak. Szintén választ szeretnék kapni arra, hogy hogyan alakulnak a közösségi média oldalaik, mennyire népszerűek és napra készek. Ezek mellett keresem a választ arra is, hogy milyen kihívásokkal néznek szembe a marketingesek a mai világban. Szintén kijelenthetjük, hogy Amerika a marketing őshazája és a mai napig az élen jár, de vajon képes-e fenntartani ezt a kiemelt helyet és ha igen, minek a segítségével.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Amerikai Egyesült Államok, Florida, marketingkommunikáció, turisztikai desztináció, turizmusmarketing |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:21 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:21 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |