Kerekes Sándor Balázs (2024) Online jelenlét és digitális marketing a fogászati szektorban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Kerekes Sándor Balázs - Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
![]() |
PDF
Kerekes S_ bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (237kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat rövid vázlata: Bevezetés: - Digitális marketing és online jelenlét fontossága fogászati rendelők számára Tartalom: - Közösségi média platformok, és azok szerepe egy magánrendelő működésében - Hírlevélkampányok, és promóciók hatékonysága a fogászati szektorban Összegzés: - Összegzés a digitális marketing fontosságáról a magán fogászati szektorban - Ajánlások a hatékony online jelenlét és marketing stratégia kialakításához fogászati rendelő számára
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, családi vállalkozás, egészségügy, marketing, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 13:13 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 13:13 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |