Online jelenlét és digitális marketing a fogászati szektorban

Kerekes Sándor Balázs (2024) Online jelenlét és digitális marketing a fogászati szektorban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Kerekes Sándor Balázs - Záródolgozat.pdf] PDF
Kerekes Sándor Balázs - Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)
[thumbnail of Kerekes S_ bírálat.pdf] PDF
Kerekes S_ bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (237kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat rövid vázlata: Bevezetés: - Digitális marketing és online jelenlét fontossága fogászati rendelők számára Tartalom: - Közösségi média platformok, és azok szerepe egy magánrendelő működésében - Hírlevélkampányok, és promóciók hatékonysága a fogászati szektorban Összegzés: - Összegzés a digitális marketing fontosságáról a magán fogászati szektorban - Ajánlások a hatékony online jelenlét és marketing stratégia kialakításához fogászati rendelő számára

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, családi vállalkozás, egészségügy, marketing, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 13:13
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 13:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet