Bauernfeind Beáta (2024) A vásárlói lojalitás erősítése egy kereskedelmi vállalkozás gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Z91QK0 M M Bauernfeind_Beáta.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
Archive (ZIP)
Z91QK0 M M Bauernfeind_Beáta kérdőív.zip Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (43kB) |
![]() |
PDF
Bauernfeind Beáta_szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (423kB) |
![]() |
PDF
2024. Szakdolgozat Bauernfeind Mester.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (143kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom egy állateledel-kiskereskedelemben tevékenykedő vállalkozás vásárlói lojalitását vizsgálja, feltárva annak meghatározó tényezőit és fejlesztési lehetőségeit. A szekunder kutatás során feltárt szakirodalmi áttekintés rávilágít a lojalitás elméleti alapjaira és a hűséget befolyásoló tényezőkre. Ezt kiegészítve primer kutatást végeztem, mely két kérdőív segítségével elemzi a vállalkozás vásárlóinak lojalitását, valamint az iparágban jellemző általános vásárlói magatartást. Az egyiket a vállalkozás vásárlói töltötték ki, a másikat pedig a versenytársak vásárlói, hogy összehasonlítható adatokhoz juthassak. Az elemzés rávilágít az ügyfélhűség erősítésének lehetőségeire. A dolgozat javaslatokat tesz a lojalitás fokozására és a piaci versenyképesség javítására, kiemelve a megfelelő ügyfél-információ fontosságát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | élelmiszer-kereskedelem, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, lojalitás, marketing, márkahűség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 13:13 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 13:13 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |