Rózsahegyi Beatrix (2024) Marketing hatásai az emberekre. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Marketing hatásai az emberekre-2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (703kB) |
![]() |
PDF
Rózsahegyi Beatrix bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
![]() |
PDF
Rózsahegyi Beatrix.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (218kB) |
Absztrakt (kivonat)
A marketing sokféle képen definiálható, amely az évek előremenetelével is folyamatosan változik. „A marketing gondolkodás és gyakorlat kétirányú fejlődése jól mutatja, hogy az egyrészt tartalmában mélyült, a vállalkozáson belüli orientáltsága változásával, a humán kérdések, a környezeti társadalmi problémák iránti figyelem és érzékenység megjelenésével, másrészt egyre inkább szélesedett is a marketing – a klasszikus profitorientált vállalkozásokon túli - új területeken való alkalmazással. (Közszolgáltatók, szegénység, szociális kérdések kezelése révén.)[1]„Egyesek szerint marketinggel bármit el lehet adni, legyen az egy háztartási kellék amelyet soha nem fognak felhasználni vagy bunkó alkalmazottakat foglalkoztató étterem. Csak meg kell hozzá találni a megfelelő szegmenseket, a piac megfelelő háttér kutatásával, célközönséget ösztönző ingerek felkutatásával, olyan reklámokat hozhatnak a cégek létre, melyekkel az egyének cselekvésére ösztönzőleg hatnak. Természetesen ez a szegmentálás a digitális marketingben relevánsabb, könnyebben szegmentálható.[1]Kotler, P. (1972). A Generic Concept of Marketing,Journal of Marketing
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, 21th century, adatbányászat, marketing terv, social change, személyre szabott szolgáltatás(ok) |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 13:13 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 13:13 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |