Sulák Emília Sára (2024) A mesterséges intelligencia átalakító szerepe a kreatív iparban és a marketingben. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
szakdolgozat 2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (796kB) |
![]() |
PDF
biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes-sulak-emilia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
![]() |
PDF
sulak-emilia-kulso-biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat a mesterséges intelligencia térnyerését vizsgálja a kreatív szektorban, részletesen pedig a marketingben. Érintve a kreatív ipar és szakemberek definiálását, az AI rövid bemutatását és a kreatív szakmákban és a marketingben használt mesterséges intelligencia alapú eszközöket. Primer kutatás rész a szakemberek attitűdjét értékeli, az ismereteiket firtatja. A dolgozat általános képet ad a kreatív szektor technológiai innovációjáról az AI tekintetében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | innováció, kreativitás, marketing, mesterséges intelligencia, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 13:13 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 13:13 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |