A mesterséges intelligencia átalakító szerepe a kreatív iparban és a marketingben

Sulák Emília Sára (2024) A mesterséges intelligencia átalakító szerepe a kreatív iparban és a marketingben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat 2.pdf] PDF
szakdolgozat 2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (796kB)
[thumbnail of biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes-sulak-emilia.pdf] PDF
biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes-sulak-emilia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (217kB)
[thumbnail of sulak-emilia-kulso-biralat.pdf] PDF
sulak-emilia-kulso-biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (217kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat a mesterséges intelligencia térnyerését vizsgálja a kreatív szektorban, részletesen pedig a marketingben. Érintve a kreatív ipar és szakemberek definiálását, az AI rövid bemutatását és a kreatív szakmákban és a marketingben használt mesterséges intelligencia alapú eszközöket. Primer kutatás rész a szakemberek attitűdjét értékeli, az ismereteiket firtatja. A dolgozat általános képet ad a kreatív szektor technológiai innovációjáról az AI tekintetében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: innováció, kreativitás, marketing, mesterséges intelligencia, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 13:13
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 13:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet