Új szolgáltatás és termék bevezetése az ACSI Logisztika Zrt.-n keresztül

Tóth Gáspár János (2024) Új szolgáltatás és termék bevezetése az ACSI Logisztika Zrt.-n keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Új szolgáltatás és termék bevezetése az ACSI Logisztika Zrt.-n keresztül.docx (2).pdf] PDF
Új szolgáltatás és termék bevezetése az ACSI Logisztika Zrt.-n keresztül.docx (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat Tóth Gáspár FOSZK.pdf] PDF
Bírálat Tóth Gáspár FOSZK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (379kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakmai gyakorlatomat az ACSI Logisztika Zrt.-nél töltöttem, ami raktártechnikai termékeket gyárt és forgalmaz, illetve raktárak optimalizálásával is foglalkozik. Itt megismerkedtem a cég működésével, a gyártóbázisukon is megtanultam minden munkafolyamatot és a logisztikájukba is bepillantást nyertem, de természetesen a marketingkommunikációjuk és az Online marketingjük fejlesztése volt az én fő feladatom. Főleg a LinkedIn-jük és a Weboldaluk fejlesztése, illetve a területi képviselőjük segítése.A témámat azért választottam, mert nagyon érdekel az automatizálás, ami egyre nagyobb teret nyer magának, aminek köszönhetően felgyorsul a gyártás és a raktározás, illetve költséghatékonyabb is hosszútávon, ezért az általam választott cég, az ACSI is felszeretné venni a versenyt a nagyobb versenytársaival. Céljuk, hogy az optimalizáció-szimuláció és automatizálás szolgáltatáscsomagot bevezessék, illetve bővítsék a termékkínálatukat anyagmozgatókkal, például kézi raklapszállítókkal és targoncákkal, hogy az ügyfelek mindent tőlük szerezzenek be.A szakdolgozatomban bemutatom a szolgáltatások és termékek bevezetését a piacra, illetve részletesen bemutatom az optimalizációt, szimulációt és az automatizálást, hogy a témám jobban érthető legyen. Az ACSI célcsoportjai csak vállalatok, ezt Business to Business modellnek hívják, ezt is bemutatom, mivel így a marketingje is eltér a szokásos Business to Customer modelltől, amely cégek csak magánszemélyeknek értékesítenek. Ehhez csináltam összehasonlítást is. A dolgozatomban továbbá egy SWOT és egy 4P,7P elemzést csináltam.Az ACSI a marketingjére nem szeretne sokat költeni, ezért a LinkedIn-en való hirdetést ajánlom nekik, amit hosszan kifejtettem.Kutatási kérdéseimMegtérül-e az optimalizáció/automatizáció?Ha igen mennyi idő alatt térül meg a fejlesztés?Csökken -e a dolgozók száma a raktárak rész/teljes automatizációja miatt(strukturális munkanélküliség)?Ha az ACSI bevezeti az új szolgáltatását és termékeit, fel tudja ,majd venni a versenyt a nála nagyobb versenytársaival?A linkedinen jobb-e hirdetni egy vállalatnak ,mint a facebookon?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: automatizáció - automatizálás, Linkedin, online marketing, optimalizálás, raktárgazdálkodás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:15
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet