Greutter Valentina Hanna (2024) Generációs különbségek: Fogyasztói magatartás vizsgálata a kreatív marketingeszközök és megoldások tükrében. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Greutter Valentina Hanna_NN7DWR.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Greutter Valentina Hanna_szakdolgozat külső konzulens bírálat_ÖKD.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (49kB) |
![]() |
PDF
Bírálat Gruetter Valentina Hanna BA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (462kB) |
Absztrakt (kivonat)
Ebben a dolgozatban az eltérő generációk fogyasztói magatartása és annak kialakulását befolyásoló tényezők kerülnek elemzésre, különös tekintettel arra, hogy ezek hogyan hatnak a vásárlási döntéseikre. A kutatás során primer adatgyűjtést végeztem kérdőív segítségével, amely kiterjedt különböző generációk attitűdjeinek és preferenciáinak vizsgálatára. Továbbá mélyinterjúkat készítettem egy Veterán és egy Z generációhoz tartozó személlyel, hogy kidolgozottabb képet kapjak motivációikról és döntéshozatali folyamataikról, illletve, hogy egy hasznos össszehasonlítási alapot adjanak. A dolgozat külön figyelmet fordít arra, hogyan vélekednek a gerilla- és az ambient marketingről, és ezek milyen hatással vannak fogyasztási szokásaikra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ambient marketing, differencia, fogyasztói magatartás, generációk, gerillamarketing |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:15 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:15 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |