Valkony Márk (2024) A vizuális és szöveges tartalom hatása az online vásárlási döntéshozatalra az étrend-kiegészítők piacán. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
FINAL_Szakdolgozat_K34EGX_A szöveges és vizuális tartalom hatáse a vásárlói döntéshozatalra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
![]() |
PDF
Valkony Márk szakdolgozati bírálat - külső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (41kB) |
![]() |
PDF
Valkony Márk_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom az online vásárlási döntéshozatalt befolyásoló vizuális és szöveges tartalmak hatásait vizsgálja az étrend-kiegészítők piacán Magyarországon. A vitaminok iránti kereslet az utóbbi években megnövekedett, azonban vásárlásuk során gyakran merülnek fel bizonytalanságok. A fogyasztóknak kihívást jelent a megfelelő termék kiválasztása és az online források – például közösségi média platformok vagy vásárlói vélemények – megbízhatóságának megítélése.Kutatásom középpontjában az áll, hogy a különféle vizuális és szöveges tartalmak mértékben befolyásolják a vásárlói bizalmat és döntéshozatalt. Arra keresem a választ, hogy mely vizuális és szöveges elemek befolyásolják leginkább a vásárlási döntést.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | étrend-kiegészítő, szöveges tartalom, vásárlói döntés, vásárlói döntés befolyásolása, vizuális tartalom |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:15 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:15 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |