Török Dorina Virág (2024) A reklámpszichológia szerepének vizsgálata és két korcsoport közötti fogyasztói magatartás különbségének vizsgálata az arcápolási termékek körében a hazai piacon. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_Török Dorina_G8KPEU.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
![]() |
PDF
TörökDorina_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (246kB) |
![]() |
PDF
Bírálat_TörökDorina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (160kB) |
Absztrakt (kivonat)
A reklámpszichológia segít abban, hogy megértsük, hogy a reklámok milyen fajta viselkedést, érzelmet, motivációt váltanak ki a fogyasztókból. A reklámpszichológia vizsgálata során kitértem a reklámban használt zene és színek szerepére, a hatásmechanizmusokra és arra, hogy a fogyasztók, hogy észlelik a reklámokat. A reklámpszichológia szoros kapcsolatban áll a fogyasztói magatartással, mivel a reklámpszichológia segítségével érthetjük meg jobban a fogyasztói magatartást. Éppen ezért a fogyasztói magatartást is elemeztem, amely során kitértem a vásárlói döntési folyamatra, az aktivizáló tényezőkre és a kognitív disszonancia fogalmára. Továbbá mindezt a dm-drogerie markt vállalaton keresztül elemeztem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | dm-drogerie markt, fogyasztói magatartás, hatásmechanizmusok, reklámpszichológia, vásárlói döntési folyamat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:15 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |