Bárdosi Panna Lili (2024) A női test megjelenítése a marketingben: A Z generáció változó elvárásai. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_Bárdosi_Panna_HX01ST.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Bardosi_Panna_Lili_Kulso_konzulens_ertekeles.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (96kB) |
![]() |
PDF
Bádosi Panna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat célja a női test marketingben való ábrázolásának elemzése, különös tekintettel a Z generáció változó elvárásaira. A kutatás azt vizsgálja, hogyan befolyásolja a reklámokban megjelenő idealizált és tárgyiasított női test az önértékelést és a társadalmi normákat, valamint milyen új igények merülnek fel a Z generáció részéről az etikusabb és valósághűbb reklámkommunikációval kapcsolatban. A dolgozat szekunder és primer kutatásokra épül, bemutatva a női test ábrázolásának történeti fejlődését, a generációk közötti attitűdbeli különbségeket, és azokat a marketingpszichológiai mechanizmusokat, amelyek a vizuális kommunikáció hatékonyságát alakítják. A kutatási eredmények alapot nyújtanak a reklámipar számára a sokszínűség és hitelesség iránti igények jobb megértéséhez, hozzájárulva az etikus kommunikáció fejlesztéséhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | generációk, marketing pszichológia, női test, új igények, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |