Tóth Zsófia (2024) Aki lemarad az kimarad? Avagy a LinkedIn szerepének bemutatása a Z generációs munkavállalók körében a KÉSZ Csoport példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Tóth Zsófia_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. December 08.. Download (707kB) |
![]() |
PDF
Bizalmassági.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (60kB) |
![]() |
PDF
Tóth_Zsófia_szakdolgozat_értékelés_külső_konzulens.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (48kB) |
![]() |
PDF
Tóth Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (230kB) |
Absztrakt (kivonat)
2024-ben a közösségi média világában rengeteg ingerrel találkozunk már csak egy perc alatt is, amíg elolvasunk egy hírt a telefonunkon. A Z generáció számára különösen nagy jelentőséggel bír a social media, mely kihat a mindennapjaikra, a fogyasztói preferenciájukra, sőt még talán arra is, hogy milyen vállalatnál kezdenek bele a jövőbeni karrierjük építésébe. A szakdolgozatomban arra keresem a választ, hogy a HR szakmában már jól ismert LinkedIn, ahol szakemberek órákat töltenek el azzal, hogy a vállalat hírnevét építsék vajon a Z generáció számára meghatározó felületnek számít-e.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | imázs, közösségi média, Linkedin, vállalati elemzés, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |