Karl Ádám Kristóf (2024) A kerékpár, mint marketing eszköz a turizmusban. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Karl Ádám szakdolgozat végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (921kB) |
![]() |
PDF
Bírálat_belső_Karl Ádám Kristóf.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (186kB) |
![]() |
PDF
Karl Ádám - külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (119kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kerékpározás turizmusban betöltött szerepének vizsgálata rámutat arra, hogy a fenntartható utazási formák iránti kereslet növekedése és a kerékpáros infrastruktúra fejlesztése jelentős szerepet játszik a desztinációk vonzerejének növelésében. A nagyvárosok és a régiók beruházásai hozzájárulnak a kerékpáros turizmus fellendítéséhez, amely nemcsak gazdasági, hanem környezeti előnyöket is kínál. A kutatás és a statisztikai adatok megerősítik, hogy a megfelelő marketingeszközök alkalmazása, mint a közösségi média kampányok és a kerékpáros események élő közvetítése, növeli a célállomások nemzetközi láthatóságát és a turisták számát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | internetmarketing, kerékpározás, marketing, marketingkommunikáció, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |