A kerékpár, mint marketing eszköz a turizmusban

Karl Ádám Kristóf (2024) A kerékpár, mint marketing eszköz a turizmusban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Karl Ádám szakdolgozat végleges.pdf] PDF
Karl Ádám szakdolgozat végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (921kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Karl Ádám Kristóf.pdf] PDF
Bírálat_belső_Karl Ádám Kristóf.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (186kB)
[thumbnail of Karl Ádám - külső bírálat.pdf] PDF
Karl Ádám - külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (119kB)

Absztrakt (kivonat)

A kerékpározás turizmusban betöltött szerepének vizsgálata rámutat arra, hogy a fenntartható utazási formák iránti kereslet növekedése és a kerékpáros infrastruktúra fejlesztése jelentős szerepet játszik a desztinációk vonzerejének növelésében. A nagyvárosok és a régiók beruházásai hozzájárulnak a kerékpáros turizmus fellendítéséhez, amely nemcsak gazdasági, hanem környezeti előnyöket is kínál. A kutatás és a statisztikai adatok megerősítik, hogy a megfelelő marketingeszközök alkalmazása, mint a közösségi média kampányok és a kerékpáros események élő közvetítése, növeli a célállomások nemzetközi láthatóságát és a turisták számát.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: internetmarketing, kerékpározás, marketing, marketingkommunikáció, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:14
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet