Gál Édua (2024) Az egyes generációk energiaital fogyasztási szokásainak elemzése, különös tekintettel a Z generációra. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Gál Édua RX1LXE Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Gál Édua.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (216kB) |
![]() |
PDF
Gál Édua_külső konzulens értékelés_pdf.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (35kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat az energiaital-fogyasztási szokásokat vizsgálja, különös tekintettel a Z generációra. Elemzi a fogyasztási trendeket, a nemzetközi piac alakulását, valamint a legnagyobb márkák, mint a Red Bull, Monster és Hell Energy marketingtevékenységeit. A kutatás primer és szekunder módszereket kombinál, és hangsúlyt fektet az energiaitalok egészségügyi hatásaira, illetve a generációk közötti különbségekre. Eredmények célja a fogyasztási szokások mélyebb megértése és a piaci stratégiák fejlesztésének támogatása.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | energiaital, fogyasztási szokások, HELL ENERGY, Monster, Red Bull, Z generáció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |