Az egyes generációk energiaital fogyasztási szokásainak elemzése, különös tekintettel a Z generációra

Gál Édua (2024) Az egyes generációk energiaital fogyasztási szokásainak elemzése, különös tekintettel a Z generációra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Gál Édua RX1LXE Szakdolgozat.pdf] PDF
Gál Édua RX1LXE Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Gál Édua.pdf] PDF
Gál Édua.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (216kB)
[thumbnail of Gál Édua_külső konzulens értékelés_pdf.pdf] PDF
Gál Édua_külső konzulens értékelés_pdf.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (35kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat az energiaital-fogyasztási szokásokat vizsgálja, különös tekintettel a Z generációra. Elemzi a fogyasztási trendeket, a nemzetközi piac alakulását, valamint a legnagyobb márkák, mint a Red Bull, Monster és Hell Energy marketingtevékenységeit. A kutatás primer és szekunder módszereket kombinál, és hangsúlyt fektet az energiaitalok egészségügyi hatásaira, illetve a generációk közötti különbségekre. Eredmények célja a fogyasztási szokások mélyebb megértése és a piaci stratégiák fejlesztésének támogatása.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: energiaital, fogyasztási szokások, HELL ENERGY, Monster, Red Bull, Z generáció
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:14
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet