Demeter Ágoston (2024) Újrahasznosítási lehetőségek marketingkommunikációjának hatékonysága a textiliparban. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Demeter_Ágoston_Szakdolgozat_2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Ágoston Demeter - szakdolgozat biralat- belső konzulens- Ghazal Mahmoud.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (352kB) |
![]() |
PDF
demeter_agoston_kzrogf_külsö_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (333kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az utóbbi időben elterjedt, mindenki számára elérhető használt ruha adás-vételi platformok okán eszembe jutott mennyire fontos, hogy megbecsüljük a tulajdonunkban lévő termékeket, melyek ismételt előállítása nem csak felesleges a legtöbb esetben, hanem a természeti környezetre is negatív hatással van. A dolgozat célja, hogy megvizsgálja a textilipari vállalatok újrahasznosítási lehetőségekkel kapcsolatos marketingkommunikációját, és annak hatását a vásárlói döntés folyamatára. Konkrétabban a fogyasztók vásárlási döntéseit és tudatosságát az ilyen típusú termékek választásánál. A dolgozatban a textilipar jelenlegi helyzetét és az ehhez kapcsolódó marketingkommunikációs eszközöket vizsgálom meg, majd a kutatási koncepció alapján kevert módszertanú (mixed-methodology) kutatást végzek el, a téma alaposabb megismerése érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fenntartható fogyasztás, hulladék újrahasznosítás, marketingkommunikáció, ruhaipar, textilipar |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |