Talabér Vivien (2024) A közösségi médiák hatása a generációk fogyasztói magatartására. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
A közösségi médiák hatása a generációk fogyasztási magatartására_Talabér Vivien.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
A szakdolgozat értékelése_Bakos Dóra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (45kB) |
![]() |
PDF
Talabér Vivien bírálat 2024 KI.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (474kB) |
Absztrakt (kivonat)
Ma már a közösségi médiák világában élünk, ahol elkerülhetetlen, hogy valamilyen felületen ne legyünk jelen akár aktívan akár passzívan. Az online marketingkommunikáció, a közösségi médiákon való hirdetés, a folyamatos digitális fejlődéssel együtemben növekedett a felkapottsága az elmúlt években és a tendenciákból következtetve az eljövendő években továbbra is kulcsfontosságú szerepe lesz a marketingkommunikációban. Emellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak életünkben a generációk közötti különbségek vagy hasonlóságok, mind mindennapjainkban, például munkahelyünk környezetében, mind pedig a közösségi média felületeken, ahol ez a két tényező a legnagyobb arányban találkozik egymással globális szinten. A közösségi média sok esetben fontos szerepet játszik a generációk elhatárolásában, hiszen minden generációnak meg vannak a sajátosságai, hogy hogyan, milyen módon és mire használják ezeket a platformokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Alfa generáció, Baby Boomers, fogyasztási magatartások, generációk, generációs különbségek, közösségi média, Veterán generáció, X generáció, Y generáció, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |