A közösségi médiák hatása a generációk fogyasztói magatartására

Talabér Vivien (2024) A közösségi médiák hatása a generációk fogyasztói magatartására. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A közösségi médiák hatása a generációk fogyasztási magatartására_Talabér Vivien.pdf] PDF
A közösségi médiák hatása a generációk fogyasztási magatartására_Talabér Vivien.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of A szakdolgozat értékelése_Bakos Dóra.pdf] PDF
A szakdolgozat értékelése_Bakos Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (45kB)
[thumbnail of Talabér Vivien bírálat 2024 KI.pdf] PDF
Talabér Vivien bírálat 2024 KI.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (474kB)

Absztrakt (kivonat)

Ma már a közösségi médiák világában élünk, ahol elkerülhetetlen, hogy valamilyen felületen ne legyünk jelen akár aktívan akár passzívan. Az online marketingkommunikáció, a közösségi médiákon való hirdetés, a folyamatos digitális fejlődéssel együtemben növekedett a felkapottsága az elmúlt években és a tendenciákból következtetve az eljövendő években továbbra is kulcsfontosságú szerepe lesz a marketingkommunikációban. Emellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak életünkben a generációk közötti különbségek vagy hasonlóságok, mind mindennapjainkban, például munkahelyünk környezetében, mind pedig a közösségi média felületeken, ahol ez a két tényező a legnagyobb arányban találkozik egymással globális szinten. A közösségi média sok esetben fontos szerepet játszik a generációk elhatárolásában, hiszen minden generációnak meg vannak a sajátosságai, hogy hogyan, milyen módon és mire használják ezeket a platformokat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Alfa generáció, Baby Boomers, fogyasztási magatartások, generációk, generációs különbségek, közösségi média, Veterán generáció, X generáció, Y generáció, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:14
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet