Zlatzky Fruzsina Virág (2024) Dél-Koreai lemezkiadók marketing stratégiája és a K-pop rajongók fogyasztói magatartása. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_Zlatzky_Fruzsina_ Virág_G6YHY5 2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
biralat Zlatzky Fruzsina Virág.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (253kB) |
![]() |
PDF
Zlatszky Fruzsina_HLA belső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (182kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témája a dél-koreai lemezkiadók marketingstratégiáinak és a K-pop rajongók fogyasztói magatartásának vizsgálata. A dolgozat célja, hogy feltárja, hogyan alakítják a lemezkiadók a marketingkommunikációs eszközeiket a globális K-pop iparágban, valamint hogyan befolyásolják ezek a stratégiák a rajongók vásárlási döntéseit és fogyasztói szokásait. Külön figyelmet szentelek annak, hogy miként használják a digitális platformokat, közösségi médiát és más online marketing eszközöket a lemezkiadók, hogy erősítsék a K-pop kultúra globális jelenlétét. A kutatás során elemzem a rajongói közösségek reakcióit és a fogyasztói magatartást, amelyek segítenek megérteni, hogyan formálják a lemezkiadók a zeneipar dinamikáját és hogyan építenek szoros kapcsolatot a rajongókkal.Emellett a magyar K-pop rajongók fogyasztói magatartását vizsgálom. A dolgozatom során szekunder és primer kutatást végeztem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ábrák, Dél-Korea, digitális média, fogyasztói kultúra, fogyasztói magatartás, lemezkiadás, marketingkommunikáció, vállalati marketing stratégiák, zene |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |