Novák Bálint (2024) A közösségi háló algoritmusainak és influenszereinek hatása a fogyasztói szokásokra. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes_Novák Bálint_Bíró Balázs.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (382kB) |
![]() |
PDF
Novák Bálint.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (245kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban, a mai felgyorsult világ összetett közössági médiájának és annak a fogyasztókra gyakorolt hatását mutatom be, kitérve annak fejlődésére, a jelenleg megfigyelhető trendekre, szereplőire és felhasználóira. Dolgozatom kutatásában arra próbálok meg választ találni, hogy a modern közösségi média oldalak, mint a Tiktok, Facebook és Instagram fejlett algoritmusai és hirdetései, valamint az oldalakon aktívan jelen lévő influenszerek csoportja, hogyan befolyásolják a különböző fogyasztói szokásokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, fogyasztói szokások, hatásvizsgálat, internet, közösségi média, marketing, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |