A közösségi háló algoritmusainak és influenszereinek hatása a fogyasztói szokásokra

Novák Bálint (2024) A közösségi háló algoritmusainak és influenszereinek hatása a fogyasztói szokásokra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes_Novák Bálint_Bíró Balázs.pdf] PDF
biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes_Novák Bálint_Bíró Balázs.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (382kB)
[thumbnail of Novák Bálint.pdf] PDF
Novák Bálint.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (245kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban, a mai felgyorsult világ összetett közössági médiájának és annak a fogyasztókra gyakorolt hatását mutatom be, kitérve annak fejlődésére, a jelenleg megfigyelhető trendekre, szereplőire és felhasználóira. Dolgozatom kutatásában arra próbálok meg választ találni, hogy a modern közösségi média oldalak, mint a Tiktok, Facebook és Instagram fejlett algoritmusai és hirdetései, valamint az oldalakon aktívan jelen lévő influenszerek csoportja, hogyan befolyásolják a különböző fogyasztói szokásokat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, fogyasztói szokások, hatásvizsgálat, internet, közösségi média, marketing, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:14
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet