Szokolai Nándor (2024) Emberi életre magas kockázati tényezővel rendelkező vállalati kríziskommunikációs esettanulmányok. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szokolai_Nándor_IDHHLO_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes_SzokolaiN.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (190kB) |
![]() |
PDF
Szokolai Nándor- Szakdolgozat külső konzulensi bírálat_Szőke Ágnes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az elméleti háttér felállítását követően krízishelyzeteket vizsgálok, esettanulmányok segítségével. Kronológiát állítok fel, mikor reagáltak először a krízishelyzetre, sajtóközlemények, közösségi média megjelenés esetén milyen formában reagáltak, írásos, hangalapú vagy képi formában. Majd tartalomelemzés következik, kommunikáció stílusa, hangneme, ki a megszólaló, milyen a megjelenése, ruházata, gesztusai. Ha van róla adat, akkor eladási mutatók megemlítése. Krízis előtt, alatt és után. Milyen kommunikációs stratégiákat alkalmaztak ezek az ismert márkák a hírnevük megőrzése érdekében. Milyen módon és hol kommunikáltak a vásárlókkal és az átlagemberekkel, akik külső szemlélőként tapasztalták meg a különböző hírszolgáltatóktól vagy közösségi felületekről. Végül megállapítom, hogy mely helyzetek esetében volt helyes kríziskommunikáció, illetve melyek voltak rosszul vagy szerencsétlenül kezelve a vállalat által.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | esettanulmány, krízis, kríziskommunikáció, magas kockázat, vállalat |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |