A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra

Lipták Henrietta (2024) A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra_LiptákHenrietta.pdf] PDF
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra_LiptákHenrietta.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Lipták Henrietta szakdolgozatának bírálata.pdf] PDF
Lipták Henrietta szakdolgozatának bírálata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (233kB)
[thumbnail of Lipták Henrietta bírálat 2024 KI.pdf] PDF
Lipták Henrietta bírálat 2024 KI.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (471kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom fő témája a fogyasztói magatartás vizsgálata, különösképpen a közösségi média erre gyakorolt hatása volt. A vásárlási döntés folyamatát is végigvettem egészen az vásárlási igény felismerésétől a vásárlás értékeléséig. Elemzésre került az influencer marketing sikeressége és a fogyasztói döntéshozatal hátterében álló tényezők. Megvizsgáltam az online vásárlási szokásokat és a közösségi média használati szokásait is. Kutatásom során összefüggéseket találtam a közösségi média platformjain megjelenő hirdetések és a vásárlási hajlandóság között, mivel ezek a reklámok ösztönzően hatnak a fogyasztókra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: döntéshozatal, elektronikus vásárlás - online vásárlás, fogyasztói magatartás, internetes reklám(ok), közösségi média
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:14
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet