Lipták Henrietta (2024) A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra_LiptákHenrietta.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Lipták Henrietta szakdolgozatának bírálata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (233kB) |
![]() |
PDF
Lipták Henrietta bírálat 2024 KI.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (471kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom fő témája a fogyasztói magatartás vizsgálata, különösképpen a közösségi média erre gyakorolt hatása volt. A vásárlási döntés folyamatát is végigvettem egészen az vásárlási igény felismerésétől a vásárlás értékeléséig. Elemzésre került az influencer marketing sikeressége és a fogyasztói döntéshozatal hátterében álló tényezők. Megvizsgáltam az online vásárlási szokásokat és a közösségi média használati szokásait is. Kutatásom során összefüggéseket találtam a közösségi média platformjain megjelenő hirdetések és a vásárlási hajlandóság között, mivel ezek a reklámok ösztönzően hatnak a fogyasztókra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | döntéshozatal, elektronikus vásárlás - online vásárlás, fogyasztói magatartás, internetes reklám(ok), közösségi média |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |