A Robert Bosch marketingtevékenysége a munkaerőtoborzás és motiválás tekintetében

Tóth Csenge (2024) A Robert Bosch marketingtevékenysége a munkaerőtoborzás és motiválás tekintetében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat_Tóth Csenge.pdf] PDF
Záródolgozat_Tóth Csenge.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. November 26..

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat bizalmasan kezelésről.pdf] PDF
Nyilatkozat bizalmasan kezelésről.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (181kB)
[thumbnail of Bírálat Tóth Csenge FOSZK.pdf] PDF
Bírálat Tóth Csenge FOSZK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (374kB)

Absztrakt (kivonat)

A Robert Bosch marketingtevékenysége a munkaerőtoborzás és motiválás tekintetében Záródolgozatom megírásához olyan témát szerettem volna választani, ami szorosan összefügg a kereskedelem és marketing szakkal és a szakmai gyakorlatommal is. Szakmai gyakorlatomat a maklári Robert Bosch Automotive Steering Kft. logisztikai osztályán töltöttem, ezért esett a választásom erre a témára. Ennek köszönhetően személyes tapasztalom van a munkaerőtoborzási stratégiájában, valamit a munkaerő motiválására alkalmazott tevékenységében is. A téma feltárásával a célom az alábbi kérdések megválaszolása volt: 1.Milyen TTL marketingtevékenységet folytat a Robert Bosch? 2. Milyen eszközöket használ a vállalat a munkaerő motiválására? 3.Elégedettek a munkavállalók a vállalat nyújtotta kedvezményekkel? 4. Élnek a munkavállalók a munkatársajánlási program lehetőségével? 5. A munkavállalók szerint könnyebb a kiválasztott pozícióra sikeres felvételt nyerni a munkatársajánlási programon keresztül? Ahhoz, hogy valós képet kapjak a témáról egyaránt alkalmaztam szekunder és primer kutatást is. A szekunder kutatás során szakirodalmakat, online forrásokat és vállalati dokumentumokat, míg a primer kutatáshoz egy 10 kérdéses online kérdőívet hívtam segítségül. A kérdőívet a vállalaton belül használt Teams csoportokban tettem közzé a munkatársaim számára. A kutatás kiértékelése után megtettem javaslataimat, amelyekkel a vállalat javíthat a jelenlegi marketingstratégiáján.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: marketingkommunikáció, marketingstratégiák, munkavállaló, public relations, vállalat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:14
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet