Tóth Csenge (2024) A Robert Bosch marketingtevékenysége a munkaerőtoborzás és motiválás tekintetében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Záródolgozat_Tóth Csenge.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. November 26.. Download (1MB) |
![]() |
PDF
Nyilatkozat bizalmasan kezelésről.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (181kB) |
![]() |
PDF
Bírálat Tóth Csenge FOSZK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (374kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Robert Bosch marketingtevékenysége a munkaerőtoborzás és motiválás tekintetében Záródolgozatom megírásához olyan témát szerettem volna választani, ami szorosan összefügg a kereskedelem és marketing szakkal és a szakmai gyakorlatommal is. Szakmai gyakorlatomat a maklári Robert Bosch Automotive Steering Kft. logisztikai osztályán töltöttem, ezért esett a választásom erre a témára. Ennek köszönhetően személyes tapasztalom van a munkaerőtoborzási stratégiájában, valamit a munkaerő motiválására alkalmazott tevékenységében is. A téma feltárásával a célom az alábbi kérdések megválaszolása volt: 1.Milyen TTL marketingtevékenységet folytat a Robert Bosch? 2. Milyen eszközöket használ a vállalat a munkaerő motiválására? 3.Elégedettek a munkavállalók a vállalat nyújtotta kedvezményekkel? 4. Élnek a munkavállalók a munkatársajánlási program lehetőségével? 5. A munkavállalók szerint könnyebb a kiválasztott pozícióra sikeres felvételt nyerni a munkatársajánlási programon keresztül? Ahhoz, hogy valós képet kapjak a témáról egyaránt alkalmaztam szekunder és primer kutatást is. A szekunder kutatás során szakirodalmakat, online forrásokat és vállalati dokumentumokat, míg a primer kutatáshoz egy 10 kérdéses online kérdőívet hívtam segítségül. A kérdőívet a vállalaton belül használt Teams csoportokban tettem közzé a munkatársaim számára. A kutatás kiértékelése után megtettem javaslataimat, amelyekkel a vállalat javíthat a jelenlegi marketingstratégiáján.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | marketingkommunikáció, marketingstratégiák, munkavállaló, public relations, vállalat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |