Morgenstern Ádám (2024) A Castellum Hotel Hollókő marketingstratégiájának elemzése. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_Morgenstern_Adam_ZYM8VP_vegleges.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. December 08.. Download (2MB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat_státusza.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (61kB) |
![]() |
Archive (ZIP)
Szakdolgozati kérdőív végleleges.zip Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. December 08.. Download (1MB) |
![]() |
PDF
BGE-Morgenstern Ádám szakdolgozat értékelése.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (516kB) |
![]() |
PDF
Bírálat_belső_Morgenstern Ádám.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (184kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom célja, hogy hozzájáruljak a Castellum Hotel Hollókő marketingstratégiájának hosszú távú hatékonyságához és versenyképességének növeléséhez.Kutatásom során a szálloda marketingstratégiáját elemeztem, különös tekintettel a hotel marketingkommunikációs eszközeire és azok hatékonyságára. Fő kutatási kérdéseim arra irányultak, hogyan alakult át a fogyasztói magatartás a Covid-19 és az energiaválság hatására, milyen tényezők befolyásolják a vendégek döntését a szálloda kiválasztásakor, és milyen módszerekkel növelhető a visszatérő vendégek aránya.Elméleti kutatásomban bemutattam a marketingstratégia jelentőségét és a 7P modell elemeit, míg a szekunder kutatás során a hazai turizmus aktuális helyzetét és a STEEP-elemzés mentén a makrokörnyezeti tényezőket.A primer kutatásom során kvalitatív és kvantitatív módszereket alkalmaztam. Triád interjúkat készítettem a szálloda vezetőségével, és kérdőíves felmérés kereteiben vizsgáltam a vendégkör fogyasztói szokásait . Az eredmények rávilágítottak a korcsoportok közötti szállodaválasztási preferenciák különbségére és a fejlesztendő területekre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, Castellum, marketingstratégia, STEEP-elemzés, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:14 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |