A Castellum Hotel Hollókő marketingstratégiájának elemzése

Morgenstern Ádám (2024) A Castellum Hotel Hollókő marketingstratégiájának elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Morgenstern_Adam_ZYM8VP_vegleges.pdf] PDF
Szakdolgozat_Morgenstern_Adam_ZYM8VP_vegleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. December 08..

Download (2MB)
[thumbnail of Szakdolgozat_státusza.pdf] PDF
Szakdolgozat_státusza.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (61kB)
[thumbnail of Szakdolgozati kérdőív végleleges.zip] Archive (ZIP)
Szakdolgozati kérdőív végleleges.zip
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. December 08..

Download (1MB)
[thumbnail of BGE-Morgenstern Ádám szakdolgozat értékelése.pdf] PDF
BGE-Morgenstern Ádám szakdolgozat értékelése.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (516kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Morgenstern Ádám.pdf] PDF
Bírálat_belső_Morgenstern Ádám.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (184kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom célja, hogy hozzájáruljak a Castellum Hotel Hollókő marketingstratégiájának hosszú távú hatékonyságához és versenyképességének növeléséhez.Kutatásom során a szálloda marketingstratégiáját elemeztem, különös tekintettel a hotel marketingkommunikációs eszközeire és azok hatékonyságára. Fő kutatási kérdéseim arra irányultak, hogyan alakult át a fogyasztói magatartás a Covid-19 és az energiaválság hatására, milyen tényezők befolyásolják a vendégek döntését a szálloda kiválasztásakor, és milyen módszerekkel növelhető a visszatérő vendégek aránya.Elméleti kutatásomban bemutattam a marketingstratégia jelentőségét és a 7P modell elemeit, míg a szekunder kutatás során a hazai turizmus aktuális helyzetét és a STEEP-elemzés mentén a makrokörnyezeti tényezőket.A primer kutatásom során kvalitatív és kvantitatív módszereket alkalmaztam. Triád interjúkat készítettem a szálloda vezetőségével, és kérdőíves felmérés kereteiben vizsgáltam a vendégkör fogyasztói szokásait . Az eredmények rávilágítottak a korcsoportok közötti szállodaválasztási preferenciák különbségére és a fejlesztendő területekre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, Castellum, marketingstratégia, STEEP-elemzés, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:14
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet