Online guruk és marketingstratégiáik

Tóth Armand Imre (2024) Online guruk és marketingstratégiáik. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of T.Armand Szakdolgozat-Aláírt.pdf] PDF
T.Armand Szakdolgozat-Aláírt.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)
[thumbnail of Armand Külső Értékelés.pdf] PDF
Armand Külső Értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of TóthArmand_bírálat.pdf] PDF
TóthArmand_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (264kB)

Absztrakt (kivonat)

Az online motivációs és “make money” guruk szorosan kapcsolódnak a marketing ipar átalakulásához, hiszen ezek a személyek nagyon jól kihasználják a digitális tér nyújtotta lehetőségeket, ahhoz, hogy luxus életmódjukkal és sikertörténeteikkel eladják a kurzusaikat. Az Instagramon, TikTokon és YouTube-on közzétett posztjaikban gyakran mutogatják a tökéletes életüket, amely sokak számára vonzó és motiváló lehet. Ezeknek a guruknak a marketingstratégiája kihasználja az emberek vágyait, mint például az anyagi függetlenség és az egzotikus utazások. Az általuk hirdetett üzenet egyszerű, a kurzusaik megvásárlásával bárki ugyanolyan életet tud élni mint ők. Az Online guruk elemzésével betekintést tudunk nyerni a digitális marketing nyújtotta lehetőségekbe és különböző marketingpszichológiai trükkökkel tudunk megismerkedni, ami előnyös lehet a fogyasztók és cégek számára.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, ármarketing, közösségi média, reklámpszichológia, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:13
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet