Tóth Armand Imre (2024) Online guruk és marketingstratégiáik. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
T.Armand Szakdolgozat-Aláírt.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
![]() |
PDF
Armand Külső Értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
![]() |
PDF
TóthArmand_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (264kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az online motivációs és “make money” guruk szorosan kapcsolódnak a marketing ipar átalakulásához, hiszen ezek a személyek nagyon jól kihasználják a digitális tér nyújtotta lehetőségeket, ahhoz, hogy luxus életmódjukkal és sikertörténeteikkel eladják a kurzusaikat. Az Instagramon, TikTokon és YouTube-on közzétett posztjaikban gyakran mutogatják a tökéletes életüket, amely sokak számára vonzó és motiváló lehet. Ezeknek a guruknak a marketingstratégiája kihasználja az emberek vágyait, mint például az anyagi függetlenség és az egzotikus utazások. Az általuk hirdetett üzenet egyszerű, a kurzusaik megvásárlásával bárki ugyanolyan életet tud élni mint ők. Az Online guruk elemzésével betekintést tudunk nyerni a digitális marketing nyújtotta lehetőségekbe és különböző marketingpszichológiai trükkökkel tudunk megismerkedni, ami előnyös lehet a fogyasztók és cégek számára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, ármarketing, közösségi média, reklámpszichológia, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |