Megható érzelmek vagy követőnövelő promóciók, avagy hogyan alakult át napjainkra az emocionális reklámok piaca?

Takács Kitti Klaudia (2024) Megható érzelmek vagy követőnövelő promóciók, avagy hogyan alakult át napjainkra az emocionális reklámok piaca? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Takács Kitti Klaudia_ Diplomadolgozat- signed.pdf] PDF
Takács Kitti Klaudia_ Diplomadolgozat- signed.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (18MB)
[thumbnail of DOC_20241211092803.pdf] PDF
DOC_20241211092803.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (49kB)
[thumbnail of Takács Kitti_Külső bírálat.pdf] PDF
Takács Kitti_Külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (126kB)
[thumbnail of Bírálat Takács Kitti Klaudia MA.pdf] PDF
Bírálat Takács Kitti Klaudia MA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (307kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom során szeretném bemutatni az emocionális reklámokat tudományos oldalról tananyagok, tankönyvek, szakmai cikkek feldolgozása alapján. Ezt követően egy történelmi kitekintést készítek, amellyel megvizsgálom azt, hogy hogyan alakult át a reklámpiac az elmúlt évtizedekben hazai és nemzetközi viszonylatban egyaránt, kiemelt figyelmet szentelve az emocionális tartalmaknak. A historikus elemzés után napjaink – elsősorban – érzelmi reklámjait vizsgálom meg, összehasonlítva a korábbi tartalmakkal, definiálva a főbb változásokat, különbségéket. Az általános vizsgálat mellett több reklámot, céget, és az általuk alkotott reklámokat alaposan szemügyre veszem és az akadémiai definíciók alapján elemzem. Munkám során a közvetlen interakción alapuló promóciókat, követőnövelő kampányokat is bemutatom, kitérve arra, hogy milyen okból nyertek teret ezen típusú hirdetések, akár elnyomva a tartalmilag és szakmailag is kiemelkedő klasszikus emocionális reklámokat. Kérdőíves kutatás segítségével a fogyasztók véleményét is prezentálni tudom napjaink reklámpiacáról, az érzelmi reklámokról, valamint a követő növelő kampányokról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: internetes reklám(ok), közösségi média, marketing, reklám, reklámeszközök
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:13
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet