Takács Kitti Klaudia (2024) Megható érzelmek vagy követőnövelő promóciók, avagy hogyan alakult át napjainkra az emocionális reklámok piaca? Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Takács Kitti Klaudia_ Diplomadolgozat- signed.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (18MB) |
![]() |
PDF
DOC_20241211092803.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (49kB) |
![]() |
PDF
Takács Kitti_Külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (126kB) |
![]() |
PDF
Bírálat Takács Kitti Klaudia MA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (307kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom során szeretném bemutatni az emocionális reklámokat tudományos oldalról tananyagok, tankönyvek, szakmai cikkek feldolgozása alapján. Ezt követően egy történelmi kitekintést készítek, amellyel megvizsgálom azt, hogy hogyan alakult át a reklámpiac az elmúlt évtizedekben hazai és nemzetközi viszonylatban egyaránt, kiemelt figyelmet szentelve az emocionális tartalmaknak. A historikus elemzés után napjaink – elsősorban – érzelmi reklámjait vizsgálom meg, összehasonlítva a korábbi tartalmakkal, definiálva a főbb változásokat, különbségéket. Az általános vizsgálat mellett több reklámot, céget, és az általuk alkotott reklámokat alaposan szemügyre veszem és az akadémiai definíciók alapján elemzem. Munkám során a közvetlen interakción alapuló promóciókat, követőnövelő kampányokat is bemutatom, kitérve arra, hogy milyen okból nyertek teret ezen típusú hirdetések, akár elnyomva a tartalmilag és szakmailag is kiemelkedő klasszikus emocionális reklámokat. Kérdőíves kutatás segítségével a fogyasztók véleményét is prezentálni tudom napjaink reklámpiacáról, az érzelmi reklámokról, valamint a követő növelő kampányokról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | internetes reklám(ok), közösségi média, marketing, reklám, reklámeszközök |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |