Németh Zsófia Réka (2024) Termékelhelyezés az amerikai és a dél-koreai médiában. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Németh Zsófia Réka_IPR66X_KM_Digitális marketing_2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Külső_bírálat_ Németh Zsófia Réka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (198kB) |
![]() |
PDF
Bírálat_belső_Németh Zsófia Réka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (185kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomban egy olyan témát igyekeztem jobban megvizsgálni amely napjainkban egyre nagyobb fejlődést mutat a marketing világában. A termékelhelyezés jelenségét vizsgálom az amerikai és dél-koreai médiában, különös tekintettel a kulturális különbségekre és a fogyasztói reakciókra. Elemzésre kerül többek között, a termékelhelyezés fogalma, típusai, valamint az erre vonatkozó irányelvek és szabályozások mindkét országban. A kutatás során példákon keresztül kerül bemutatásra a stratégia alkalmazása az amerikai és dél-koreai filmiparban, továbbá összehasonlítja a két ország médiatartalmaihoz kapcsolódó fogyasztói attitűdöket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Amerika, Dél-Korea, média, product placement, termékelhelyezés |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |