Termékelhelyezés az amerikai és a dél-koreai médiában

Németh Zsófia Réka (2024) Termékelhelyezés az amerikai és a dél-koreai médiában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Németh Zsófia Réka_IPR66X_KM_Digitális marketing_2024.pdf] PDF
Németh Zsófia Réka_IPR66X_KM_Digitális marketing_2024.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Külső_bírálat_ Németh Zsófia Réka.pdf] PDF
Külső_bírálat_ Németh Zsófia Réka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (198kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Németh Zsófia Réka.pdf] PDF
Bírálat_belső_Németh Zsófia Réka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (185kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatomban egy olyan témát igyekeztem jobban megvizsgálni amely napjainkban egyre nagyobb fejlődést mutat a marketing világában. A termékelhelyezés jelenségét vizsgálom az amerikai és dél-koreai médiában, különös tekintettel a kulturális különbségekre és a fogyasztói reakciókra. Elemzésre kerül többek között, a termékelhelyezés fogalma, típusai, valamint az erre vonatkozó irányelvek és szabályozások mindkét országban. A kutatás során példákon keresztül kerül bemutatásra a stratégia alkalmazása az amerikai és dél-koreai filmiparban, továbbá összehasonlítja a két ország médiatartalmaihoz kapcsolódó fogyasztói attitűdöket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Amerika, Dél-Korea, média, product placement, termékelhelyezés
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:13
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet