A promóciók és promóterek jelenléte a Media Marktban

Mrlák Nikolett Mária (2024) A promóciók és promóterek jelenléte a Media Marktban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_MRLÁK_NIKOLETT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_MRLÁK_NIKOLETT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Külső bírálás.pdf] PDF
Külső bírálás.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (51kB)
[thumbnail of Mrlák Nikolett.pdf] PDF
Mrlák Nikolett.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (244kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a Media Marktban levő promóciók és promóterek jelenlétét vizsgálom. Fontosnak tartom a különböző promóciók megjelenését az üzletekben és az online felületeken egyaránt, ugyanis a promóció mindig aktuális és egyre fontosabb szerepet játszik a vásárlói élmény fokozásában és az eladások növelésében, különösen az olyan nagy elektronikai áruházakban, mint a Media Markt. Releváns és időszerű, mivel napjainkban a marketingstratégiák kulcsszerepet játszanak a fogyasztói döntéshozatalban. Ez a téma lehetőséget ad arra, hogy több szempontból is megvizsgálhassam a promóciós eszközök és a személyes értékesítés hatékonyságát és szerepét a vásárlói magatartás befolyásolásában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: eladás - értékesítés, értékesítési tevékenység, marketing, marketingkommunikáció, promóció
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:13
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet