Mrlák Nikolett Mária (2024) A promóciók és promóterek jelenléte a Media Marktban. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
SZAKDOLGOZAT_MRLÁK_NIKOLETT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Külső bírálás.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (51kB) |
![]() |
PDF
Mrlák Nikolett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (244kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a Media Marktban levő promóciók és promóterek jelenlétét vizsgálom. Fontosnak tartom a különböző promóciók megjelenését az üzletekben és az online felületeken egyaránt, ugyanis a promóció mindig aktuális és egyre fontosabb szerepet játszik a vásárlói élmény fokozásában és az eladások növelésében, különösen az olyan nagy elektronikai áruházakban, mint a Media Markt. Releváns és időszerű, mivel napjainkban a marketingstratégiák kulcsszerepet játszanak a fogyasztói döntéshozatalban. Ez a téma lehetőséget ad arra, hogy több szempontból is megvizsgálhassam a promóciós eszközök és a személyes értékesítés hatékonyságát és szerepét a vásárlói magatartás befolyásolásában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | eladás - értékesítés, értékesítési tevékenység, marketing, marketingkommunikáció, promóció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |