Az online marketingkommunikáció szerepe és hatékonysága a szállodaiparban

Polyák Nóra (2024) Az online marketingkommunikáció szerepe és hatékonysága a szállodaiparban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Polyák_Nóra_BFHTKZ_Az online marketingkommunikáció szerepe és hatékonysága a szállodaiparban.pdf] PDF
Polyák_Nóra_BFHTKZ_Az online marketingkommunikáció szerepe és hatékonysága a szállodaiparban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Polyak_Nora_külső_konzulens_bírálat.pdf] PDF
Polyak_Nora_külső_konzulens_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (398kB)
[thumbnail of Polyák Nóra.pdf] PDF
Polyák Nóra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom az online marketingkommunikáció szerepét és hatékonyságát vizsgálja a szállodaiparban, különös figyelmet fordítva a vendégelégedettségre és az élményekre, amelyek kulcsszerepet játszanak a szállodák marketing stratégiájában. A dolgozat célja annak feltárása, hogy miként befolyásolja az online marketingkommunikáció a szállodák versenyképességét és vendégvonzó képességét a digitális világban. Az elemzés első részében a szakirodalom alapján bemutatom az online marketing fogalmát és jelentőségét, különösen a szállodaiparban, ahol a digitális eszközök és platformok segítségével a szállodák közvetlen kapcsolatba léphetnek vendégeikkel, és növelhetik a vendégkört. A vendégelégedettség és a vendégélmények szerepe egyre fontosabbá vált, mivel az utazók elvárásai folyamatosan változnak, és az online kommunikáció szoros kapcsolatban áll ezekkel az elvárásokkal. A dolgozat második fejezetében a vendégelégedettség fogalmát és jelentőségét vizsgálom, figyelembe véve, hogy a szállodák hogyan használhatják az online marketing eszközeit a vendégek élményeinek javítására. Az online marketing eszközei, mint a közösségi média, a weboldalak és az online hirdetések, egyre inkább formálják a vendégek véleményét és döntéseit. A kutatás során két szálloda, a Holdvirág Hotel Sárvár*** és a Hotel Viktória Sárvár*** online marketingkommunikációját elemeztem, különösen a weboldalakon és közösségi média platformokon alkalmazott stratégiákat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, marketingkommunikáció, online marketing, szállodaipar, szállodák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:13
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet