Kádár Anna Rebeka (2024) A közösségi média hatása a könyvolvasási szokásokra. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
A közösségi média hatása a könyvolvasási szokásokra Kádár Anna Rebeka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Kádár Anna_HLA külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (149kB) |
![]() |
PDF
Bírálat Kádár Anna Rebeka BA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (350kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom középpontjában a közösségi média könyvolvasási szokásokra gyakorolt hatása áll. Kutatásom célja a fogyasztói magatartás megértése volt a könyvpiacon, továbbá, hogy a közösségi média megjelenésével miként változtak meg az olvasók viselkedései, preferenciái és vásárlási döntései. A szakdolgozatom ezek mellett még a közösségi média által generált új közösségek vizsgálata volt.A fogyasztói magatartást és a döntéshozatal folyamatát a közösségi média jelentősen átalakította, különösen a könyvek piacán. A pszichológiai aspektusainak megértése segít feltárni, hogy a különböző online platformok megjelenésével, hogyan alakultak át a fogyasztók döntései és preferenciáik. A szakdolgozat egésze alátámasztja azt, hogy a közösségi média hatása egy olyan folyamat, ami hosszú távon formálja az olvasói és fogyasztói magatartást, emellett a könyvpiac működését. A közösségi média folyamatos fejlődése új lehetőségeket és kihívásokat generál az olvasás terjesztésére és a könyvek népszerűsítésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, influenszer, könyvmarketing, közösségi média, olvasás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |