Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben

Tóth Katalin Andrea (2024) Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_TAW7EF.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_TAW7EF.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben.pdf] PDF
Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (84kB)
[thumbnail of Biralat - T.Kata.pdf] PDF
Biralat - T.Kata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (115kB)
[thumbnail of Bírálat Tóth Katalin Andrea BA.pdf] PDF
Bírálat Tóth Katalin Andrea BA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (361kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat célja a digitális marketing trendjeinek és technológiai innovációinak bemutatása, valamint azok hatásainak elemzése a fogyasztók vásárlási döntéseire. Kiemelt figyelmet kapnak az olyan korszerű eszközök, mint az influencer marketing, a kiterjesztett valóság (AR) és a mesterséges intelligencia (AI), amelyek a vállalatok számára új lehetőségeket nyitnak a fogyasztói elköteleződés és márkahűség növelésére.Elemzi, hogy a technológiai innovációk hogyan alakítják át a marketing kommunikációját, és miként befolyásolják a Z, Y, X és Baby Boomer generáció vásárlási szokásait. Külön figyelmet fordít arra, hogy a generációk eltérően reagálnak a személyre szabott reklámokra, az interaktív digitális élményekre és a véleményvezérek ajánlásaira. A kutatás célja, hogy rávilágítson a digitális marketing fontosságára a generációk közötti különbségek megértésében, valamint bemutassa, hogyan segíthetik ezek a trendek a vállalatokat a célzottabb és hatékonyabb marketingstratégiák kialakításában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: AR, digitális marketing, influencer marketing, mesterséges intelligencia, trendek, vásárlói döntés
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:13
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet