Online piacterek marketingelemzése a Temu példáján keresztül

Geönczeöl Péter (2024) Online piacterek marketingelemzése a Temu példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Online piacterek marketingelemzése a Temu példáján keresztül.pdf] PDF
Online piacterek marketingelemzése a Temu példáján keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bölcskei_Geönczeöl Péter szakdolgozat értékelés.pdf] PDF
Bölcskei_Geönczeöl Péter szakdolgozat értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (522kB)
[thumbnail of Geönczeöl Péter szakdolgozat értékelés.pdf] PDF
Geönczeöl Péter szakdolgozat értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (191kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom a Temu online piacteret vizsgálja marketingszemlélettel. Két fő részből áll: szekunder és primer kutatásból. A szekunder kutatás az online piacterek működését lehetővé tevő kereskedelem elektronikussá formálódását, az alapvető feltételét - az internet fejlődését, az online piacterek fenntarthatóságát - és a Temu tulajdonságait vizsgálja. A primer kutatás kvantitatív és kvalitatív információk feldolgozásával a Temu hazai fogyasztói szokásait vizsgálja a vállalatra vonatkozó fejlesztési lehetőségek feltárása érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kereskedelem, marketing, marketingmenedzsment, online piacterek, Temu
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:13
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet