Geönczeöl Péter (2024) Online piacterek marketingelemzése a Temu példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Online piacterek marketingelemzése a Temu példáján keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Bölcskei_Geönczeöl Péter szakdolgozat értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (522kB) |
![]() |
PDF
Geönczeöl Péter szakdolgozat értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (191kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom a Temu online piacteret vizsgálja marketingszemlélettel. Két fő részből áll: szekunder és primer kutatásból. A szekunder kutatás az online piacterek működését lehetővé tevő kereskedelem elektronikussá formálódását, az alapvető feltételét - az internet fejlődését, az online piacterek fenntarthatóságát - és a Temu tulajdonságait vizsgálja. A primer kutatás kvantitatív és kvalitatív információk feldolgozásával a Temu hazai fogyasztói szokásait vizsgálja a vállalatra vonatkozó fejlesztési lehetőségek feltárása érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kereskedelem, marketing, marketingmenedzsment, online piacterek, Temu |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |