Nagy Soma Miksa (2024) A marketing szerepe a professzionális futballban. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
A marketing szerepe a professzionális futballban - szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (793kB) |
![]() |
PDF
Nagy Soma szakdolgozati elemzés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (27kB) |
![]() |
PDF
Nagy Soma_Szakdolgozat Értékelés_20250105.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (4MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom a futball és a marketing szoros kapcsolatát vizsgálja, különös tekintettel arra, hogyan alakítja a marketing a sport üzleti és kulturális értékét. A futball nem csupán sport, hanem egy globális iparág, amelyben a marketingstratégiák kulcsszerepet játszanak a bevételek maximalizálásában és a rajongók elköteleződésében. A dolgozat fókuszál az olyan eszközökre, mint a szponzoráció, márkaépítés, közösségi média, valamint a rajongói élmények gazdagítása.Ezek az eszközök hozzájárulnak a klubok, ligák és játékosok globális ismertségének növeléséhez, miközben lehetőséget teremtenek új piacok és demográfiai csoportok elérésére. A dolgozat külön figyelmet fordít a szponzorációra, amely a bevételek egyik legjelentősebb forrása, és példákkal mutatja be, hogyan segítik a márkák a sporton keresztül az üzleti céljaik elérését.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | futballmenedzsment, kereskedelem, labdarúgás, marketing, sportgazdaságtan |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |