Szomszéd Réka (2024) Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
SZR_szakdolgozat_kesz.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Szomszéd Réka bírálat 2024 KI.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (472kB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (195kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az elmúlt évtized során az egyre inkább digitalizálódó világ arra kényszeríti a márkákat, hogy újragondolják eddigi marketing stratégiájukat, mérlegeljék az influenszer marketing lehetőségeit. Szakdolgozatomban az influenszer marketing hatását vizsgálom a vásárlói döntéshozatalra a divatiparon belül. Feltárom, hogy milyen szerepet játszik az influenszerek befolyásolási, meggyőzési erejében a hitelességük, a kapcsolatuk minősége és kölcsönösségea közönségükkel, valamint, hogy hogyan viszonyulnak a fogyasztók a hagyományos reklám formákhoz az influenszer marketinggel szemben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | divat, fogyasztói magatartás, influenszer, influenszer marketing, vásárlói döntéshozatal, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |