Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban

Szomszéd Réka (2024) Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZR_szakdolgozat_kesz.pdf] PDF
SZR_szakdolgozat_kesz.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szomszéd Réka bírálat 2024 KI.pdf] PDF
Szomszéd Réka bírálat 2024 KI.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (472kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (195kB)

Absztrakt (kivonat)

Az elmúlt évtized során az egyre inkább digitalizálódó világ arra kényszeríti a márkákat, hogy újragondolják eddigi marketing stratégiájukat, mérlegeljék az influenszer marketing lehetőségeit. Szakdolgozatomban az influenszer marketing hatását vizsgálom a vásárlói döntéshozatalra a divatiparon belül. Feltárom, hogy milyen szerepet játszik az influenszerek befolyásolási, meggyőzési erejében a hitelességük, a kapcsolatuk minősége és kölcsönösségea közönségükkel, valamint, hogy hogyan viszonyulnak a fogyasztók a hagyományos reklám formákhoz az influenszer marketinggel szemben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: divat, fogyasztói magatartás, influenszer, influenszer marketing, vásárlói döntéshozatal, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:13
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet