Jurácsik Gábor (2016) A Big Data kihasználtsága a hazai digitális hirdetésben : A programmatic-é a jövő? Külkereskedelmi Kar.
PDF
Jurácsik Gábor diplomamunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
11.3.1 Leirat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (299kB) |
|
PDF
11.3.2 Leirat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (304kB) |
|
PDF
11.3.3 Leirat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (320kB) |
|
PDF
11.3.4 Leirat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (283kB) |
|
PDF
11.3.5 Leirat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (316kB) |
|
PDF
11.3.6 Leirat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (306kB) |
|
PDF
11.3.7 Leirat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (339kB) |
|
PDF
11.3.8 Leirat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (299kB) |
|
PDF
11.3.9 Leirat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (122kB) |
|
PDF
Interjú alanyok elérhetőségei.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (227kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Big Data, Automatizálás, Programmatic, Digitális hirdetés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 07. 10:29 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 11:45 |
Actions (login required)
Tétel nézet |