Kocsis Kitti (2024) Az influencer marketing vásárlásösztönző hatása a kozmetikai iparban. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Kocsis_Kitti_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
KocsisKitti_szakdolgozat_biralas.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (974kB) |
![]() |
PDF
Kocsis Kitti - szakdolgozat biralat- belső konzulens- Ghazal Mahmoud.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (347kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban az influencer marketing vásárlásösztönző hatását vizsgálom a kozmetikai iparban. Az utóbbi években az influencerek és a közösségi média platformok szerepe egyre fontosabbá vált, különösen a szépségápolási termékek piacán, ahol a véleményvezérek ajánlásai erőteljes hatással vannak a fogyasztói döntésekre. A kutatás célja, hogy bemutassa, hogyan alakítják az influencerek a kozmetikai ipart, milyen tényezők befolyásolják a vásárlói szokásokat, és miért váltak az influencerek ennyire meghatározó szereplőkké a fogyasztói döntéshozatalban. A dolgozat során azt is megvizsgálom, hogy a vásárlók hogyan viszonyulnak az influencerekhez, és hogy a hagyományos reklámokkal szemben mennyire tartják hitelesnek őket. A kutatásban arra is választ keresek, hogy milyen irányba fejlődnek az influencer marketing kampányok és hogyan befolyásolják a kozmetikai ipar jövőjét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | internet, közösségi média, marketing, marketingtevékenység, vásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |