Lázár Nikolett Rebeka (2024) Hogyan érjük el sikeresen a Z generációt digitális médián keresztül DDB-PRG kampányokban? Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Lázár_Nikolett_Rebeka_T8IXDG_mester_szakdolgozat_v3.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (814kB) |
![]() |
PDF
Lazar_Nikolett_Rebeka_SzakdolgozatBiralat_BujdosoBeata_kulsokonzulens.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (58kB) |
![]() |
PDF
2024. Szakdolgozat Lázár Nikolett Mester.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (142kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a Z generáció online elérésével foglalkoztam, hogyan szükséges célozni őket Programmatic és Direct Buy digitális kampányok tervezésekor. A kutatás során a Z generáció jellemzőit, vásárlói magatartását, technológiai viselkedését és tartalomfogyasztási szokásait vizsgáltam. Kvalitatív kutatás alapján feltártam, hogy a generációt különböző csoportokra érdemes bontani, és a kampány célzásokat ennek megfelelően alakítani. Javaslatokat tettem kreatív koncepciókra, platformokra és üzenetekre, amelyek segítik a sikeres kampányok megvalósítását.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | DDB-PRG kampányok, digitális média, kampány tervezés, marketing, marketing ügynökség, online marketing, tervezési stratégia, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |