Hogyan érjük el sikeresen a Z generációt digitális médián keresztül DDB-PRG kampányokban?

Lázár Nikolett Rebeka (2024) Hogyan érjük el sikeresen a Z generációt digitális médián keresztül DDB-PRG kampányokban? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Lázár_Nikolett_Rebeka_T8IXDG_mester_szakdolgozat_v3.pdf] PDF
Lázár_Nikolett_Rebeka_T8IXDG_mester_szakdolgozat_v3.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (814kB)
[thumbnail of Lazar_Nikolett_Rebeka_SzakdolgozatBiralat_BujdosoBeata_kulsokonzulens.pdf] PDF
Lazar_Nikolett_Rebeka_SzakdolgozatBiralat_BujdosoBeata_kulsokonzulens.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (58kB)
[thumbnail of 2024. Szakdolgozat Lázár Nikolett Mester.pdf] PDF
2024. Szakdolgozat Lázár Nikolett Mester.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (142kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a Z generáció online elérésével foglalkoztam, hogyan szükséges célozni őket Programmatic és Direct Buy digitális kampányok tervezésekor. A kutatás során a Z generáció jellemzőit, vásárlói magatartását, technológiai viselkedését és tartalomfogyasztási szokásait vizsgáltam. Kvalitatív kutatás alapján feltártam, hogy a generációt különböző csoportokra érdemes bontani, és a kampány célzásokat ennek megfelelően alakítani. Javaslatokat tettem kreatív koncepciókra, platformokra és üzenetekre, amelyek segítik a sikeres kampányok megvalósítását.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: DDB-PRG kampányok, digitális média, kampány tervezés, marketing, marketing ügynökség, online marketing, tervezési stratégia, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:13
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet